اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خطا های رایج بیگ بلو باتن

تجربه ثابت کرده است هیچ نرم افزاری در حوزه کلاس های آنلاین بی نقص و خطا نمی باشد. بیگ بلو باتن هم مانند برنامه های دیگر آموزش مجازی گاهی دچار اختلال می شود که البته بیشتر موارد مشکل و خطا از سمت کاربر می باشد نه برنامه. در زیر خطاهای رایجی که زیاد به چشم می خورد را معرفی می کنیم و دلیل هرکدام و نحوه رفع هر کدام را معرفی می کنیم:

خطای 1007

عنوان: خطا در اتصال

توضیح: این خطا از رایج ترین خطاهایی می باشد که دانش آموزان و معلمان گزارش می کنند و در هنگام اتصال میکروفن و صدا روی می دهد

دلایل و راه حل:

  1. استفاده از فیلتر شکن یا وی پی ان
    قبل از ورود به کلاس آنلاین، فیلتر شکن و vpn را حتما خاموش کنید
  2. عدم اجازه به میکروفن توسط کاربر
    هنگام ورود به کلاس از شما پرسیده می شود که دسترسی به میکروفن و دوربین را بدهید، اما به دلیل انگلیسی بودن پیام و عدم توجه کاربران، خیلی از مواقع کاربرا به جای اینکه روی گزینه Allow بزنند، به اشتباه روی Block می زنند. در این هنگام باید در بالای مرورگر روی علامت قفل بزنند و دسترسی را روی Allow قرار دهند.
  3. وجود فایروال یا آنتی ویروس
    برای حل مشکل فایروال و آنتی ویروس را موقتا قطع کنید
  4. میکروفن توسط برنامه دیگری اشغال است
    وقتی شما کلاس آنلاین را ناخواسته در چند برنامه یا مرورگر باز می کنید فقط یکی از آنها دسترسی به میکروفن دارند و بدون اینکه شما متوجه بشوید در جای دیگری اشغال شده اند. پس برنامه های دیگر و پنجره های دیگر مرورگر را کامل ببندید و حتی گاهی توصیه می شود گوشی خود را خاموش و روشن کنید.

خطای 1008

عنوان: انتقال با خطا موجه شد

توضیح: این خطا هنگام انتقال صدا بوجود می آید

دلایل و راه حل:

  1. ارور 1008 بیگ بلو باتن به دلیل عدم توانایی دستگاه در انتقال صدا بوجود می آید.
    برای حل مشکل، از هندز فری استفاده کنید و یا یک بار از کلاس خارج شده سپس وارد شوید
  2. افرادی که صحبت نمی کنند میکروفن خود را قطع کنند. هر زمان خواستند صحبت کنند همان لحظه وصل کنند و سپس دوباره قطع کنند
  3. با اینکه تعداد نامحدود می توانید تصویر ارسال کنید حد اکثر سه تصویر همزمان منتشر کنید. تصویر شامل دوربین، شیر اسکرین و ... می باشد

خطای 1002

عنوان: امکان ایجاد ارتباط وب سوکت فراهم نیست

دلایل و راه حل:

  1. این مشکل فنی می باشد و گاهی به دلیل مشکل ssl بوجود می آید و گاهی به دلیل تعداد تصاویر بالا که همزمان پخش می شود.
    در صورت مشاهده این خطا، یک بار تمام برنامه های گوشی تان را ببندید و مجدد وارد کلاس شوید، اگر مشکل ادامه داشت از صفحه گوشی عکس گرفته و برای بخش پشتیبانی ارسال نمایید تا مشکل بررسی شود.
  2. از مرورگر دیگری مانند فایرفاکس یا کروم امتحان کنید.

خطای 1004

عنوان: خطا در تماس

دلایل و راه حل:

  1. این ارور هنگامی دریافت می شود که تلاش برای برقراری تماس انجام شده اما ثمر بخش نبوده است.
    از اتصال اینترنت خود اطمینان حاصل کنید. مرورگر خود را بروزرسانی کنید، اگر جواب نگرفتید از مرورگر کروم یا فایرفاکس استفاده کنید. سعی کنید از مرورگر سافاری استفاده نکنید، اگر دسترسی دارید از لپتاپ استفاده کنید.

در صورتیکه راهنمایی بیشتری می خواهید اینجا را کلیک کنید

 اگر می خواهید از کلاس های آنلاین سامانه مدیار استفاده نمایید باید در سایت مدیار ثبت نام کنید. برای این کار بر روی تصویر زیر کلیک نمایید.

ثبت نام در مدیار

به منظور مشاهده تعرفه های کلاس آنلاین بر روی تصویر زیر کلیک کنید.

در صورتی که کلاس های شما در تایم بعداز ظهر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید با تخفیف خریداری نمایید.

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

تعرفه کلاس آنلاین مدیار


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن بیگ بلو باتن ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان پلتفرم بیگ بلو باتن چیست اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات