اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت

واژه پرکاربرد این روز ها - آموزش مجازی - که مخصوصا در دوران پاندمیک کرونا در گوگل بارها ترند شده است نشان از این دارد که کاربران فضای مجازی من جمله آموزشگاه ها، مدارس، موسسات، دانشگاه ها و دیگر شرکت هایی که به فضای آموزش آنلاین نیاز دارند، به دنبال نرم افزاری غیر حضوری (مجازی) برای برقراری ارتباطشان با کارآموزان، کارورزان یا دانش آموزان و دانشجویان می گردند. در این مقاله قصد داریم Big Blue Button را که یک ابزار رایگان آموزش مجازی می باشد به شما معرفی کنیم.

اجاره بیگ بلو باتن

کلاس آنلاین یکی از بخش های سامانه مدیریت یادگیری الکترونیکی می باشد. به عبارت دیگر ال ام اس یک فضای آنلاین جهت آموزش می باشد که به منظور تشکیل، مدیریت و سامان دهی کلاس های آموزشی آنلاین به کار برده می شود و رابط کاربری مناسب برای سیستم آموزشی در بستر اینترنت می باشد.

نمونه عکس بیگ بلو باتن

 همانطور که در تصویر بالا می بینید محیط بیگ بلو بسیار ساده، روان، فارسی، کاربرپسند (user friendly) و دارای گرافیکی مناسب می باشد که مخاطبین را جذب می کند. ستون سمت راست لیست مدرسین (هاست) و لیست دانش آموزان (ارائه دهنده یا کاربر عادی) را نمایش می دهد. ستون دوم از راست لیست چت (مکالمه) را نشان می دهد و ستون سمت چپ که مهمترین قسمت Big blue button می باشد می تواند چهارچوب آموزشی را نمایش می دهدکه می تواند یک یا چند مورد زیر را همزمان منتشر کند:

  1. Screen Sharing یا به فارسی اشتراک گذاری صفحه نمایش
  2. Video Camera یا به فارسی دوربین افراد حاضر در اتاق (جلسه)
  3. File Sharing که مربوط به اشتراک گذاری هر گونه فایل می باشد، اعم از عکس، ویدئو کلیپ، فایل pdf و ...
  4. White Board یا همان تخته که میزبان یا ارائه دهنده ی کنفرانس می تواند با استفاده از ماوس یا انگشت (در سیستم های لمسی مانند موبایل) مطالب خود را بنویسد ، گویی در کلاس حقیقی پای تخته در حال نوشتن است! laughing

اجاره بیگ بلو

اجاره سرور بیگ بلو باتن همراه نصب رایگان

وقتی آموزش مجازی با نرم افزار بیگ بلو باتن را در راستای آموزش تان قرار می دهید باید ابتدا به فکر تهیه سرور برای آن باشید. درست است که این نرم افزار به خودی خود رایگان می باشد اما نصب و راه اندازی آن نیاز به متخصص و البته سرورهای پر قدرت می باشد. متعاقبا شرکت هایی مانند مَدیار آپشن هایی برای خرید یا اجاره سرور بیگ بلو باتن در اختیارتان قرار می دهند که در قالب پلن های مختلف قابل خرید می باشند و شما نهایتا یکی از آنها را می توانید خرید کنید.

انواع سرورهای قابل ارائه بیگ بلو باتن در مَدیار

نوع پلن ساعات استفاده حداقل کاربر قیمت
سرورهای اختصاصی
سری سازی شده
شبانه روزی 5 نفر از 50 هزار تومان
ماهانه
سرورهای اختصاصی
سری سازی شده
عصرانه
از ساعت 13 تا 7
5 نفر از 25 هزار تومان
ماهانه
سرور اختصاصی شبانه روزی 300 نفر از 2 میلیون تومان

توجه: مَدیار تنها سامانه آموزش مجازی می باشد که توانسته با استفاده از ترفند هایی سرورهای بیگ بلو باتن را سری سازه کند که این کار مزایایی دارد برای کاربران از جمله:

  • هیچگاه قطعی بالای یک 30 ثانیه بوجود نمی آید، زیرا بااین روش به محض هنگ کردن یک سرور به طور اتوماتیک هب سرور بعدی شیفت می شوید. 
  • با این روش ابتکاری هزینه ها برای مَدیار و متعاقباً برای خریداران بیش از پنجاه درصد کاهش پیدا می کند. برای اثبات این ادعا سری به تعرفه های ما بزنید.
  • بلافاصله پس از خرید سرور بیگ بلو باتن، سامانه برای شما فعال می شود و می توانید از کلاس های آنلاین استفاده کنید، در صورتیکه در روش های سامانه های دیگر حد اقل سه روز زمان نصب و راه اندازی نیاز است.
  • قابلیت خرید اشتراک بیگ بلو باتن برای تعداد کم کاربران فراهم می باشد (حتی 5 نفر)

برای اطلاع از قیمت های دقیق برای کاربران متفاوت از لینک زیر وارد بخش تعرفه بیگ بلو باتن شوید و حتی از دیگر پلتفرم های کلاس های مجازی مانند ادوبی کانکت ، اسکای روم و GC هم دیدن کنید. در بخش قیمت ها می توانید به صورت آنلاین خرید خود را انجام دهید و سامانه بلافاصله برای شما فعال می شود.

 

انواع بیگ بلو باتن موجود در مدیار

  • بیگ بلو باتن 5 نفره
  • بیگ بلو باتن 10 نفره
  • بیگ بلو باتن 20 نفره
  • بیگ بلو باتن 50 نفره
  • بیگ بلو باتن 100 نفره
  • بیگ بلو باتن 200 نفره
  • بیگ بلو باتن 300 نفره
  • بیگ بلو باتن 500 نفره
  • بیگ بلو باتن 1000 نفره
  • بیگ بلو باتن بیش از 1000 نفر

تخفیف بیگ بلو باتن

چگونه تخفیف بگیریم؟

پاسخ به این سوال بسیار مهم است چه بسا شما هم می توانید از این شرایط تخفیف نیم بها استفاده کنید و خودتان در جریان نیستید! تعرفه بیگ بلو باتن که در لینک آورده شده مشخص است. اما اگر شما مصرفتان عصر ها باشد (از ساعت 1ظهر تا 8 صبح) می توانید با تخفیف بیگ بلو باتن ، بسیاری از هزینه های اضافی را حذف کنید. به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

مزایای برگزاری کلاس در محیط بیگ بلو باتن

تشکیل کلاس آنلاین در بیگ بلو باتن چه ویژگی هایی دارد؟

  • تشکیل شدن کلاس به صورت آنلاین موجب صرفه جویی در زمان و هزینه می گردد.
  • امکان شرکت کردن در محیط های آموزشی توسط اینترنت و عدم محدودیت مکانی
  • امکان رکورد کردن کلاس درس و مشاهده دوباره آن بدون محدودیت زمانی
  • احتیاج نداشتن به وسایلی که در کلاس حضوری نیاز می باشد از جمله میز، صندلی و وسایل آموزشی دیگر
  • امکان نظارت خانواده‌ها بر پروسه یادگیری دانش آموز و تدریس معلم
  • با شرکت در کلاس های آنلاین می توانید برای کارهای دیگر خود به راحتی برنامه ریزی نمایید.
  • اغلب در محیط آنلاین، شرکت کنندگان از اعتماد به نفس بیشتری به منظور تعامل با مدرس و سایر شرکت کنندگان برخوردار می باشند.
  • توانایی استفاده از کلاس مجازی در کل روزهای هفته و ساعات شبانه روز میسر می باشد.
  • شرکت در کلاس مجازی برای افراد شاغل آسان تر می باشد زیرا می توانند از آموزش های ضبط شده کلاس استفاده نمایند و محدودیتی در تعداد دفعات مشاهده فیلم وجود ندارد.
  • مدرس به راحتی می تواند در کلاس از دانش آموزان سوال بپرسد و امتحانات خود را در کلاس برگزار نماید.

امکانات کلاس آنلاین بیگ بلو باتن

همانطور که میدانید در حال حاضر پلتفرم های زیادی به منظور برگزاری کلاس آنلاین و برگزاری مجازی کلاس ها موجود می باشد. شاید برای شما این پرسش مطرح شود که چرا باید از کلاس آنلاین بیگ بلو باتن استفاده نمود و این نوع کلاس آنلاین چه امکاناتی را در اختیار مدرس و شرکت کننده قرار می دهد. تعدادی از مزایای کلاس مجازی بیگ بلو باتن عبارتند از:

  1.  در بخش کاربران در کلاس آنلاین، معلم می تواند اسامی افرادی که در کلاس وارد می شوند را ملاحظه کند و به این ترتیب از حضور و غیبت دانش آموزان مطلع می گردد.
  2. در بخش پیام ها مدرس و شرکت کنندگان می توانند پیام متنی وارد نمایند.
  3. امکان آپلود کردن فایل در کلاس وجود دارد و مدرس می تواند بر اساس فایل تدریس خود را انجام دهد.
  4. توانایی فعال کردن دوربین و میکروفون برای شرکت کنندگان 
  5. امکان فعال کردن 8 دوربین به صورت همزمان (لازم به ذکر است سرعت اینترنت باید مطلوب باشد در غیر این صورت با مشکل قطع و وصل شدن در کلاس مواجه می شوید)
  6. برخورداری از تخته وایت برد در کلاس و تدریس بر روی آن
  7. امکان گروه بندی دانش آموز تا 8 گروه و مشخص کردن مدت زمان موردنیاز برای گروه بندی و تعامل شرکت کنندگان در گروه های خودشان با یکدیگر

مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار اسکای روم رایگان در سرور های مدیار بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان پلتفرم بیگ بلو باتن چیست هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه خطا های رایج بیگ بلو باتن نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن تخفیف های سامانه مدیار کلاس آنلاین رایگان ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات