اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

تعرفه ادوبی کانکت

ادوبی کانکت (Adobe Connect) از معروفترین نرم افزار های تدریس مجازی می باشد. این برنامه بر خلاف برخی برنامه های معروف open source نیست. شما می توانید لایسنس آن را از وب سایت ادوب کانکت به نشانی www.adobe.com خرید کنید (با قیمت بسیار بالا) و یا از سایت های ایران اشتراک بخرید (با قیمت ناچیز). adobe connect تمامی امکانات یک کلاس مجازی را ارائه می دهد.

ادوب کانکت

Adobe Connect

برای تست رایگان ادوب کانکت در سامانه مدیار ثبت نام کنید

تخفیف ادوبی کانکت

کلیک کنید ---> خرید ارزان ادوب کانکت با تخفیف

تعرفه ادوبی کانکت

قیمت ادوب کانکت نسبت به هم نوعان خود در زمینه وب کنفرانس و آموزش مجازی کمی پایین تر است و این موضوع به این دلیل است که اولا این برنامه در ایران به صورت قفل شکسته ارائه می شود (کرک شده) و ثانیا از نظر مصرف منابع سرور بسیار بهینه طراحی شده است. با این حال سامانه مدیار این نرم افزار را در سرورهای قدرتمند خود  با  تخفیف (با شرایط خاص) ارائه می دهد.

شرط استفاده از تخفیف ادوب کانکت

  • کلاس ها از ساعت 1 ظهر تا 8 صبح برگزار شوند

تعرفه ادوب کانکت با توجه به تعداد کاربران همزمان متغیر است. تعرفه های آن رابطه مستقیم منابع سرور و تعداد افراد همرمان که از آن استفاده می کنند دارد. در لینک زیر قیمت های ادوبی کانکت را مشاهده کنید و سپس می توانید اقدام به خرید اشتراک کنید.

تعرفه بیگ بلو باتن

 

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید

ادوب کانکت رایگان

سامانه مَدیار به مدت محدود اشتراک های ادوب کانکت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. فرصت را از دست ندهید و حتما ثبت نام کنید.

 

سوالاتی که در این مقاله پاسخ دادیم

  • قیمت ادوب کانکت چقدر است؟
  • آیا ادوبکانکت ارزان تر از نرم افزار های دیگر است؟
  • نحوه محاسبه قیمت ادوبی کانکت
  • قیمت سرورهای ادوبی کانکت چند است؟
  • آیا ادوب کانکت هزینه نصب روی سرور دارد؟ یا نصب رایگان دارد؟
  • چه سایت هایی ادوب کانکت رایگان عرضه می کنند؟

املای غیر صحیح

adob connect, adobe conect, adob canect , hn,fd ;hk;j

نمایی از کلاس های ادوب کانکت

تعرفه adobe connect

مزایای ادوب کانکت

  • دارای کاملترین امکانات کلاس مجازی از قبیل مدیریت قالب، تخته و اشتراک گذاری صفحه
  • امکان ضبط کلاس (کلاس های ضبط شده کمترین حجم ممکن را دارند)
  • قابلیت ارسال نامحدود ویدئو
  • دارای اپلیکیشن اندروید و ios می باشد
  • به دلیل مصرف کم منابع سرور ارزان تمام می شود

خرید اشتراک ادوبی کانکت

جهت اجاره سرور ادوبی کانکت از لینک زیر ثبت نام کنید و از مزایای دیگر مدیار (LMS) نیز بهره ببرید. همچنین با ثبت نام می توانید دموی کلاس مجازی ادوبی کانکت را به صورت رایگان استفاده کنید و بهتر ارزیابی نمایید.

 

فیلم نمونه کلاس ادوبی کانکت

 

با اپلیکیشن مَدیار بیشتر آشنا شوید

اپلیکیشن مدیار در سه نسخه اندروید، آیفون (ios) و مرورگرهای ویندوز در دسترس است. این اپلیکیشن در نقاط مختلف ایران و برخی کشور های دیگر در حال استفاده می باشد. نمونه ای از تیزر تبلیغاتی مَدیار در شهر کاشان را ملاحظه می کنید.

اپلیکیشن مدیار در ایران

 

امکانات نرم افزار مدیار

امکانات اپلیکیشن مدیار


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل ادوبی کانکت تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی اسکای روم رایگان در سرور های مدیار رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن خرید اشتراک ادوب کانکت هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت تخفیف های سامانه مدیار
لیست مقالات