اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

دمو ادوبی کانکت

ادوب کانکت (Adobe Connect) (یکی از برنامه های جامع در حوزه آموزش مجازی) در سال های اخیر بسیار مورد استقبال دانشگاه ها و مدارس قرار گرفته است و در شرایطی که تعطیلی مدرسه ها به دلیل آلودگی و شیوع بیماری های واگیر زیاد شده بسیاری از آموزشگاه ها از این نرم افزار استفاده می کنند. قبل از اینکه بخواهید اشتراک ادوب کانکت بخرید می توانید دمو ادوبی کانکت را به صورت رایگان در سامانه مدیار تست کنید.

ادوبی کانکت رایگان

ثبت نام در دمو ادوب کانکت

در دموی ادوبی کانکت می توانید به صورت رایگان ادوب کانکت را تست کنید و به صورت کامل تمامی امکانات ادوبی کانکت را مورد ارزیابی قرار دهید. اپلیکیشن مدیار آماده ثبت نام شما در کلاس های آنلاین و استفاده آزمایشی از پلت فرم های ادوب کانکت، بیگ بلوباتن، اسکای روم و GC می باشد. 

ادوب کانکت

برای استفاده از دموی کلاس آنلاین ابتدا ثبت نام کنید و بعد وارد بخش سرویس ها شده منوی کلاس آنلاین را انتخاب کنید و در کنار گزینه خرید ، گزینه تست رایگان را می بینید. آن را انتخاب کنید و پس از تکمیل فرم آموزشگاه وارد دمو شوید.

ادوبی کانکت رایگان

برای استفاده رایگان از ادوب کانکت ابتدا در اپلیکیشن مدیار ثبت نام کنید  و سپس وارد بخش سرویس ها شوید، منوی کلاس آنلاین را انتخاب کنید و در کنار گزینه خرید ، گزینه تست رایگان را می بینید. آن را انتخاب کنید و پس از تکمیل فرم ثبت نام آموزشگاه پروفایل خود را تکمیل کنید.

به منظور مشاهده تعرفه کلاس آنلاین ادوبی کانکت بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

تعرفه ادوبی کانکت

 

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید با استفاده از کد تخفیف و با هزینه کمتر کلاس ها را خریداری نمایید. 

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

مزایای ادوب کانکت

  • تکمیل ترین امکانات آموزش آنلاین از قبیل تغییر قالب، تخته سفید و اشتراک گذاری اسکرین را دارد
  • می توان جلسات را ضبط کرد
  • قابلیت ارسال نامحدود ویدئو و فایل
  • اپلیکیشن های اختصاصی  اندروید و ios ادوب را می توانید دانلود کنید
  • به علت مصرف کم منابع سرور ، ارزان تمام می شود

کلاس آنلاین مدیار 

یک نمونه از جلسات ادوبی کانکت (فیلم)

 

با اپلیکیشن مَدیار بیشتر آشنا شوید

مدیار یک سامانه مدیریت یادگیری می باشد که امکانات بسیاری در زمینه آموزش آنلاین از کلاس های مجازی گرفته تا آزمون های آنلاین و کارنامه ساز آنلاین و سیستم ثبت تکالیف آنلاین ، موارد انضباطی آنلاین و ... دارد.

اپلیکیشن مدارس

املای غیر صحیح

adob connect, adobe conect, adob canect , hn,fd ;hk;j ، ;ghs Hkghdk ، Hl,ca l[hcd


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل ادوبی کانکت تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی اسکای روم رایگان در سرور های مدیار نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین خرید اشتراک ادوب کانکت نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون
لیست مقالات