اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

اسکای روم رایگان در سرور های مدیار

در دهه اخیر نه تنها مدارس و آموزشگاه ها، بلکه تمامی بیزینس ها و کسب و کار ها به سمت آنلاین بودن و مجازی بودن کشیده شدند و کم کم مدیران متوجه شدند از این راه بهتر می توان درآمد زایی داشت و شناخته شد چرا که نه تنها یک جامعه کوچک (محله یا شهر شما) بلکه تمام کشور و حتی جهان را در فضای اینترنت (گوگل و شبکه های اجتماعی) پوشش می دهد.

کسب و کار آنلاین

در نتیجه این روند آنلاین یا مجازی خواستگاه بیشتری پیدا کرد و در سال 1398 و 1399 که جهان با بیماری های واگیر رو به رو شد به این موضوع بیشتر پی بردند که راه کسب و کار یا آموزش از راه دور جایگزین خوبی برای جبران کمبود ها می باشد.

در این میان اسکای روم (skyroom) پلت فرمی که سال ها پیش تر فعالیت خود را در حوزه وب کنفرانس و ارتباطات آنلاین شروع کرده بود قدرت گرفت و در این سال های اخیر مخصوصا مدرسه ها و دانشگاه ها به این نرم افزار روی آوردند. این نرم افزار در کنار نرم افزار های دیگر آموزش مجازی توانست نیاز جامعه مجازی و ارتباطات مخصوصا در زمینه آموزشی را پاسخ مناسب دهد. 

اسکای روم

اسکای روم رایگان

اسکای روم برنامه ای بومی و دارای تعرفه ی خاص خود می باشد. اما شرکت مدیار (LMS مدیار) که یکی از نمایندگان برتر اسکای روم می باشد این نرم افزار را برای مدتی به صورت رایگان ارائه می دهد تا همگان بتوانند از آموزش های مجازی بهره ببرند.

ادوبی کانکت رایگان

ثبت نام در اسکای روم

برای استفاده از اسکای روم رایگان ابتدا در سامانه مدیار ثبت نام کنید

آموزش اسکای روم

به دلیل اینکه ممکن است با سامانه اسکای روم آشنا نباشید آموزش کامل اسکای روم را در لینک زیر قرار دادیم که به صورت متنی و تصویری (فیلم) به راحتی این نرم افزار را فرا بگیرید

راهنمای اسکای روم

سوالاتی که در این مقاله پاسخ دادیم

  • قیمت اسکای روم چقدر است؟
  • ارزان ترین سایت اسکای روم کدام است؟
  • آیا اسکای روم مجانی است؟
  • آیا اسکای روم ارزان تر از برنامه های دیگر است؟
  • قیمت اسکای روم برای تعداد کم و زیاد کاربران
  • آیا اسکای روم نصب رایگان دارد؟
  • چه سایت هایی اسکای روم رایگان ارائه می دهند؟

ادوب کانکت رایگان

 

فیلم آموزشی اسکای روم

 

فیلم نمونه کلاس اسکای روم

 

برای تست رایگان اسکای روم در سامانه مدیار ثبت نام کنید

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می گردد می توانید آن را با استفاده از کد تخفیف و قیمت مناسب تهیه نمایید.

تخفیف اسکای روم

کلیک کنید ---> خرید ارزان اسکای روم با تخفیف

با اپلیکیشن مَدیار بیشتر آشنا شوید

اپلیکیشن مدیار در سه نسخه اندروید، آیفون (ios) و مرورگرهای ویندوز در دسترس است. این اپلیکیشن در نقاط مختلف ایران مانند استان های تهران، البرز، اصفهان، شیراز، خراسان (مشهد)، ارومیه (تبریز)، اردبیل، مازندران (ساری)، گیلان و ... توسط مدارس و دانشگاه ها استفاده می شود.

نرم افزار مدارس ایران

 

دیگر امکانات اپلیکیشن مدیار

اپلیکیشن مدارس

املای غیر صحیح

اسکایروم ، skayroom ، سنغقخخئ ، eskayroom ، skyrom ، hs;hd v,l


مقالات مشابه

نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ آموزش کامل اسکای روم تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان نرم افزار رایگان تدریس آنلاین خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون اسکای روم چیست خرید اشتراک اسکای روم خرید اسکای روم روزانه و ساعتی 2 نفره ، 3 ، 4 ، 5 تا 3000 نفره خرید اکانت اسکای روم ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات