اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

تعرفه بیگ بلو باتن big blue button

بیگ بلو باتن (BigBlueButton) یکی از برنامه های تدریس مجازی است. این پلتفرم open source می باشد و وب سایت اصلی آن https://bigbluebutton.org می باشد. بیگ بلو باتن تمامی امکانات یک کلاس مجازی را ارائه می دهد.

بیگ بلو باتن

Big Blue Button

تعرفه بیگ بلو باتن

با توجه به اینکه بیگ بلو منابع زیادی در سرور مصرف می کند و هر سرور در تعداد محدودیت های دارد هزینه آن از هم نوعان خود بالاتر است. اما نگران نباشید. سامانه مَدیار با طرفندهایی که در کاهش منابع اعمال کرده و با سری سازی سرورها توانسته قیمت بیگ بلو باتن را تا حد زیادی کاهش دهد. طوری که شاید تا 50 درصد ارزان تر از سایت های دیگر می باشد. تعرفه bigbluebutton با توجه به تعداد کاربران همزمان متغیر است قیمت دهی آن رابطه مستقیم دارد با توانایی در سری سازی صحیح سرورها و کاهش منابع سرور. در لینک زیر قیمت های بیگ بلو باتن را مشاهده کنید و اگر مورد قبول بود می توانید به صورت آنلاین اشتراک بخرید:

تعرفه بیگ بلو باتن

 

در صورتی که کلاس های آنلاین شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) می باشد می توانید آنها را با تخفیف و قیمت ارزان تر خریداری کنید.

برای دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

 بیگ بلو باتن رایگان

حتما عنوان رایگان را در برخی سایت های ارائه دهنده بیگبلوباتن دیده اید. نکته مهم اینکه سیستمی که از منابع سرور استفاده می کند هیچ گاه مجانی نیست مگر اینکه به تعداد محدود یا مدت زمان محدود ارائه شود یا درقبال رایگان بودن از شما خدمتی بگیرند. به این ترتیب سامانه madyar هم کلاس های آنلاین در قالب بیگ بلو باتن را به مدت یک هفته به تعداد محدود به صورت رایگان عرضه می کند. برای شروع ثبت نام کنید.

 

سوالاتی که در این مقاله پاسخ دادیم

  • قیمت بیگ بلو باتن چقدر است؟
  • چرا بیگ بلو باتن گرانتر از بقیه موارد است؟
  • نحوه محاسبه قیمت big blue button
  • قیمت سرورهای بیگ بلو باتن چگونه است؟
  • آیا بیگ بلوباتن هزینه نصب دارد؟ یا نصب رایگان دارد؟
  • چه سایت هایی بیگ بلو رایگان می دهند؟

املای غیر صحیح

بیگ بولو باتن ، بیگ بلو باتم ، fd' fg, fhjk ، ذهل ذمعث ذعففخد

نمایی از کلاس های بیگ بلوباتن

تعرفه بیگ بلو باتن

مزایای بیگ بلوباتن

  • دارای تمامی امکانات لازم کلاس مجازی از قبیل تخته و اشتراک گذاری صفحه
  • پشتیبانی عالی از زبان فارسی
  • امکان ضبط و ذخیره کلاس
  • قابلیت ارسال نامحدود ویدئو
  • محیط کاربرپسند و ساده (user friendly)
  • قابلیت نمایش عالی در گوشی های موبایل (responsive)

خرید اشتراک بیگ بلو باتن

برای خرید اشتراک یا مشاهده دمو بیگ بلو باتن همین حالا ثبت نام کنید و از مزایای دیگر مدیار (سامانه مدیریت یادگیری) به غیر از کلاس های آنلاین بهره ببرید.

 

آموزش تصویری بیگ بلو باتن

 

نمونه ای از تدریس مجازی در بیگ بلو باتن

 

 


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت اسکای روم رایگان در سرور های مدیار بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان پلتفرم بیگ بلو باتن چیست هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت خطا های رایج بیگ بلو باتن نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن تخفیف های سامانه مدیار کلاس آنلاین رایگان نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات