اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

اسکای روم چیست

این روز ها سوال خیلی از مدارس، معلمین و اساتید در رابطه با کلاس های آنلاین این است که اسکای روم چیست و چگونه کار می کند؟

اسکای روم یکی از معروفترین پلتفرم های کلاس آنلاین می باشد که توانسته در آموزش مجازی کشور نقش مهمی ایفا کند. این پلتفرم حدود 10 روز کلاس آنلاین رایگان ارائه می دهد. این نرم افزار به صورت کلی تحت وب می باشد ولی اخیرا نرم افزار اندروید اسکای روم نیز در کافه بازار منتشر شده است.

اسکای روم

برای تست رایگان اسکای روم در سامانه مدیار ثبت نام کنید

تخفیف 30%

کلیک کنید ---> خرید ارزان اسکای روم با تخفیف 30%

 فضای اسکای روم به چه صورت می باشد؟

فضای اسکای روم: دو ویدئو و یک فایل به اشتراک گذاشته شده است

ساختار اسکای روم بسیار ساده و روان و به اصطلاح کاربرپسند (user friendly) می باشد. سمت راست لیست کاربران و چت آنلاین را می بینید و در وسط ویدئو و سمت چپ ارسال فایل و اشتراک گذاری دسکتاپ می باشد. برای دسترسی کاربران عادی به میکروفن، ویدئو کمرا و اشتراک گذاری ، باید اوپراتور (مدرس) اجازه های جداگانه بدهد.

اسکای روم را از مدیار خرید کنید

حتما می دانید سایت اسکای روم برخی تعداد را به فروش نمی رساند. مثلا از 50 نفره به 100 نفر پرش می کند. از 100 نفر به 150 نفر و سپس به 250 نفر پرش می کند. در صورتیکه سایت مدیار تعداد 75 نفر، 125 نفره، 200 نفره، 300 نفره، 400 نفره و ... را نیز با قیمتی پایین تر به فروش می رساند. سایت اسکای روم این تعداد را پشتیبانی نمی کند! بله درست حدس زدید! سامانه مدیار این امکان را به شما می دهد که اسکای روم را در تعداد نفرات کم ولی در زمان نامحدود استفاده کنید.

مزیت های دیگر خرید اسکای روم از مدیار چیست؟

  1. تخفیف 30 درصد اسکای روم در شیفت بعداز ظهر ها (از ساعت 1 ظهر تا 8 صبح)
  2. تخفیف 10 درصدی شیفت روز ها
  3. اسکای روم را به تعدادی که نیاز دارید خرید می کنید! از 5 نفر به بالا. مثلا تعداد 150 نفر، 250 نفر و 350 نفر هم پشتیبانی می شود.
  4. حضور غیاب و تاخیر کاربران ذخیره می شود و می توانید گزارش گیری ساده و اکسل داشته باشید.
  5. برای هر ورود دانش آموزان نیاز به لینک نیست.

شرایط استفاده از اسکای روم با تخفیف

  1. ثبت نام و خرید از سایت نمایندگی madyar.org
  2. استفاده از اسکای روم از ساعت 13 تا 8 صبح

چرا اسکای روم را از مدیار تهیه کنیم

  • مدیار مجهز به چهار نوع کلاس آنلاین مختلف می باشد، درصورتیکه اسکای روم قطع شود می توانید از ادوبی کانکت یا بیگ بلو باتن یا GC استفاده کنید
  • مدیار حضورغیاب دانش آموزان را در جلسات ثبت می کند. در صورتیکه در خود اسکای روم این اتفاق نمی افتد.
  • تعرفه اسکای روم در مدیار با تخفیف می باشد (ساعت 13 تا 8 صبح)

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید. 

ثبت نام در مدیار

 

اگر می خواهید از خود اسکای روم خرید کنید بازهم تخفیف داریم

هدیه ما به شما کد تخفیف برای خرید اسکای روم (skyroom) می باشد. اگر کد تخفیف اول عمل نکرد از کد دوم و سوم استفاده کنید.

کد تخفیف اول: 71750

کد تخفیف دوم: 83420

کد تخفیف سوم: 83861


مقالات مشابه

مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا ومعایب کلاس آنلاین اسکای روم چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ آموزش کامل اسکای روم تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار اسکای روم رایگان در سرور های مدیار مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟ هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه خرید اشتراک اسکای روم خرید اسکای روم روزانه و ساعتی 2 نفره ، 3 ، 4 ، 5 تا 3000 نفره خرید اکانت اسکای روم ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات