اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

تخفیف های سامانه مدیار

کلاس آنلاین سامانه مدیار

از جمله وسایل آموزشی جدید که بعد از گسترش اینترنت و شبکه های اجتماعی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد ، کلاس مجازی می باشد. در کلاسهای مجازی، استاد و دانشجو وارد کلاس شده و استاد موارد آموزشی را توسط ابزار هایی که در پلتفرم های مختلف کلاس آنلاین وجود دارد، به دانشجویان ارائه می نماید.

در سامانه مدیار می‌توانید دوره‌ها، کلاس‌ها، آزمون‌ها، رویدادها و کارگاه‌های خود را به صورت آنلاین برگزار نمایید. به منظور برگزاری کلاس ها در سامانه مدیار ، می توانید در چهار پلتفرم اسکای روم ، بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت و  جیتسی  کلاس های خود را برگزار نمایید. هر یک از این پلتفرم ها دارای امکانات و مزایا و معایبی می باشند که شما با توجه به امکاناتی که لازم دارید می توانید یکی از آنها را انتخاب نمایید.

کلاس آنلاین سامانه مدیار

به منظور استفاده از کلاس های آنلاین سامانه مدیار باید داخل سایت ، ثبت نام نمایید.

ثبت نام در سامانه مدیار

 

به منظور مشاهده تعرفه کلاس های آنلاین در سامانه مدیار بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

لازم به ذکر است در صورتی که کلاس های آنلاین شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید کلاس ها را با 30% تخفیف خریداری نمایید.

این کد تخفیف مخصوص کلاس آنلاین می باشد و برای قسمت های دیگر سامانه کار نمی کند.

کد تخفیف کلاس آنلاین عصرانه : eveningmadyar

تعرفه کلاس آنلاین

 

سامانه آموزشی سامانه مدیار

بخش آموزشی سامانه مدیار به منظور هوشمند سازی مدارس ایجاد گردیده است و شامل بخش های متعددی همچون ارسال پیام ، اخبار و گالری ، تکالیف و تقویم ، برنامه مطالعه ، محتوای آموزشی ، آزمون آنلاین و آفلاین ، بانک سوالات ، ورود نمره ، کارنامه ، گزارش گیری ، ثبت موارد انضباطی و حضور و غیاب ، بوفه الکترونیک ، بخش مالی ، رضایتنامه الکترونیک و بسیاری دیگر از موارد را شامل می شود.

سامانه آموزشی مدیار

برای استفاده از بخش سامانه آموزشی می توانید از کد تخفیف 20 درصدی استفاده نمایید . لازم به ذکر است این کد فقط برای سامانه آموزشی می باشد و برای کلاس آنلاین عمل نمی کند.

این کد تخفیف برای فصل پاییز می باشد و تا پایان فصل اعتبار دارد .

کد تخفیف مخصوص پاییز : payizeh

کد تخفیف مخصوص زمستان: zemestaneh

کد تخفیف مخصوص بهار: bahareh

کد تخفیف مخصوص تابستان: tabestaneh


مقالات مشابه

تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار تعرفه ادوبی کانکت بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون
لیست مقالات