اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار

 

نرم افزار کلاس آنلاین و کلاس مجازی چیست؟

  • کلاس آنلاین چیست و چه تاثیری بر فرایند یادگیری دانش آموزان دارد؟
  • نحوه برگزاری کلاس آنلاین در برنامه ادوب کانکت چگونه است؟
  • تشکیل کلاس آنلاین در برنامه ادوبی کانکت چه امکاناتی را در اختیار معلم و دانش آموز قرار می دهد؟

 LMS چیست؟

LMS مخفف Learning Management System می باشد. در حقیقت LMS یک پلتفرم نرم افزاری می باشد که به منظور ایجاد و مدیریت آموزش آنلاین مورد استفاده قرار می گیرد. این برنامه ها با استفاده از اینترنت میان دانش آموزان و موسسات و معلمین ارتباط برقرار می نمایند. از LMS به منظور افزایش قابلیت یادگیری استفاده می شود و بکارگیری از آن برای همه افراد راحت است و در دسترس عموم قرار دارد.

LMS ها دارای امکانات بسیاری از جمله قرار دادن تکالیف، بخش پیام رسان، اخبار و گالری، محتوای آموزشی، آزمون آنلاین،بانک سوالات و ... می باشند که یکی از این بخش ها کلاس آنلاین می باشد. 

معرفی نرم افزار هوشمند مدارس به منظور برگزاری کلاس آنلاین 

چرا در مدارس باید از کلاس آنلاین ادوبی کانکت به منظور تدریس استفاده نمود؟

در حال حاضر به دلیل وجود ویروس کرونا و غیر حضوری شدن مدارس، نرم افزارهای کلاس آنلاین و مجازی بسیاری موجود می باشند که مدیران و مسئولین می‌توانند آموزش‌های راه دور خود را انجام دهند. این نرم افزارها به سبب برخورداری از ویژگی هایی همچون برگزاری راحت کلاس آنلاین، گروه بندی کلاس ها، نصب راحت و آسان بر روی گوشی موبایل بسیار مورد استفاده قرار می گیرند. یکی از این نرم افزارهای برگزاری کلاس آنلاین ، سامانه هوشمند سازی مدارس مدیار می باشد که بالغ بر 20 نوع امکانات گوناگون دارد که یکی از این بخش ها کلاس آنلاین می باشد. با استفاده از کلاس آنلاین ادوبی کانکت، دانش آموزان و دانشجویان می‌توانند با بکارگیری از فناوری های جدید به یادگیری دروس بپردازند و از راه دور آموزش ببینند.

همان طور که می دانید کلاس های آنلاین و آموزش مجازی نقش بسزایی را در تعلیم دانش آموزان ایفا می کنند. موسسات آموزشی از نرم افزار های آموزش مجازی یا کلاس آنلاین مانند ادوبی کانکت بکار می برند تا افرادی که امکان حضور فیزیکی در کلاس را ندارند، بتوانند از کلاس استفاده نمایند. لازم به ذکر است به منظور برگزاری کلاس آنلاین ادوبی کانکت، فراهم نمودن زمینه تعامل مطلوب میان معلم و دانش آموز می باشد . به این صورت که هم معلم‌ بتواند با دانش آموزان تعامل برقرار کند و بازخورد مطلوبی از کلاس دریافت نماید و هم دانش آموزان توانایی برقراری ارتباط با معلم‌ را داشته باشند و بتوانند آموزش ها را به همان صورت که در کلاس به شکل حضوری دریافت می نمایند، یاد بگیرند.

کلاس مجازی چیست؟

به فضای یادگیری و آموزش آنلاین، کلاس مجازی گفته می شود. در کلاس آنلاین دانش آموزان و معلمان با استفاده از نرم افزارها می توانند با یکدیگر تعامل داشته باشند و یک محیط آموزشی همچون کلاس درس را فراهم نمایند. موسسات آموزشی از جمله دانشگاه ها و مدارس به منظور انجام کلاس آنلاین از نرم افزارهای گوناگون استفاده می کنند تا بتوانند فرآیند تعلیم را انجام دهند و کیفیت کلاس های حضوری را حفظ نمایند. 

املای نادرست ادوبی کانکت

ادوب کانکت، hn,fd ;hk;j ، شیخذث زخددثزف

امکانات کلاس آنلاین ادوبی کانکت

  • اشتراک گذاری صفحه نمایش
  • برخورداری از تخته وایت بورد آنلاین
  • محیط تعاملی میان دانش آموزان و معلم
  • امکان ارائه تصویر در کلاس
  • ضبط و رکورد جلسه
  • چت کردن به صورت متن
  • اشتراک گذاری فایل و ذخیره آن
  • امکان برگزاری آزمون آنلاین تستی یا تشریحی در کلاس 
  • سازگار بودن با موبایل و کامپیوتر
  • امکان ضبط کردن کلاس 
  • وجود قالب های مختلف و استفاده از هر یک از آنها در صورت نیاز. برای مثال قالب آزمون، قالب گفتگو، قالب تدریس
  • ساخت قالب جدید توسط معلم و قرار دادن امکانات مورد نیاز در قالب
  • امکان ورود به کلاس با استفاده از لینک
  • نیازی به نصب نرم افزار ادوبی کانکت و برنامه جانبی بر روی گوشی نمی باشد و از طریق سامانه مدیار می توان وارد کلاس آنلاین ادوبی کانکت شد.

نحوه ورود به کلاس ادوبی کانکت

حال ممکن است برای شما این سوال به وجود بیاید که چگونه می توان به کلاس آنلاین ادوبی کانکت وارد شد؟

به منظور وارد شدن به کلاس آنلاین ادوبی کانکت و ایجاد کلاس ادوبی کانکت ابتدا باید وارد سامانه هوشمند مدیار شوید و پس از آن بخش کلاس آنلاین را انتخاب نمایید. در آن قسمت باید جلسات کلاس آنلاین خود را اضافه کرده و تاریخ و زمان شروع و پایان کلاس را مشخص نمایید. در این مرحله دانش آموزان با ورود به قسمت کلاس آنلاین، کلاس های مرتبط خود را ملاحظه می کنند و با کلیک بر روی گزینه "ورود" می توانند وارد کلاس آنلاین شوند. همچنین با کلیک بر روی گزینه "ورود با اپلیکیشن" می توانند از طریق برنامه ادوبی کانکت وارد کلاس شوند. لازم به ذکر است در این روش دانش آموزان باید "برنامه ادوبی کانکت" را بر روی گوشی نصب نمایند.

قیمت ادوبی کانکت 

هزینه برگزاری در ادوبی کانکت به تعداد کاربران ، تعداد کاربران همزمان و مدت زمان استفاده از آن بستگی دارد . به منظور مشاهده لیست قیمت ها بر قیمت کلیک نمایید.

لیست قیمت کلاس ادوبی کانکت

 

در صورتی که کلاس های شما در تایم بعد از ظهر (13 الی 8 صبح) باشد می توانید با تخفیف کلاس ها را خریداری نمایید. 

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید.

خرید و تمدید ادوبی کانکت

یکی از بهترین و مطلوب ترین نرم افزارهای تدریس آنلاین، نرم افزار مدیار می باشد که پلتفرم های مختلفی به منظور تشکیل کلاس مجازی دارد. یکی از این بسترها به منظور ایجاد کلاس آنلاین در سامانه مدیار ، برنامه ادوبی کانکت می باشد که امکانات زیادی را در کلاس در اختیار معلم و دانش آموز قرار می دهد. با توجه به این مورد که برنامه ادوبی کانکت، برنامه ایرانی نمی باشد، تمامی بخش های آن توسط تیم فنی مدیار، فارسی گردیده است و شما به راحتی می توانید از آن استفاده نمایید. در صورتی که تمایل دارید کلاس های آنلاین خود را در پلتفرم ادوبی کانکت برگزار نمایید می توانید برای اطلاع از شرایط و تعرفه کلاس های ادوبی کانکت با شماره های شرکت 02144139075-02144134295 تماس حاصل نمایید. به منظور مشاهده محیط کلاس و آموزش بخش های گوناگون آن بر روی آموزش تصویری ادوبی کانکت کلیک نمایید. لازم به ذکر است در صورتی که کلاس های آنلاین شما از ساعت 13 یا 1 بعداز ظهر تا 7 صبح می باشد می توانید از کد تخفیف برخوردار باشید و کلاس های ادوبی کانکت را کمتر از جاهای دیگر خریداری نمایید. به منظور دریافت کد تخفیف با شرکت تماس حاصل فرمایید. همچنین به منظور ثبت نام در سامانه مدیار و خرید کلاس بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید.

ثبت نام در سامانه مدیار

 


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل ادوبی کانکت تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی اسکای روم رایگان در سرور های مدیار رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن خرید اشتراک ادوب کانکت هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت تخفیف های سامانه مدیار نرم افزار تدریس خصوصی آنلاین رایگان - اپلیکیشن اندروید و آیفون
لیست مقالات