اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن

با پیشرفت تکنولوژی و گسترش کرونا کلاس های درس به سمت آنلاین شدن پیش رفتند. به منظور تدریس آنلاین پلتفرم های زیادی موجود می باشند. یکی از آنها برنامه بیگ بلو باتن می باشد که بسیار محبوب است. بیگ بلو باتن یک برنامه به منظور برگزاری آموزش مجازی می باشد . این برنامه open source است. همچنین بیگ بلو باتن دارای امکانات بسیاری در برگزاری کلاس های مجازی می باشد و کلیه نیازهای کلاس آنلاین را برطرف می کند. 

بیگ بلو باتن

Big Blue Button

فیلم کلاس بیگ بلو باتن در یک مدرسه

خرید اشتراک بیگ بلو باتن

به منظور استفاده از کلاس مجازی بیگ بلو باتن و استفاده از امکانات آن باید اشتراک ماهانه بیگ بلو باتن را خریداری نمایید. برای خرید اشتراک بیگ بلو باتن، ابتدا باید در سامانه مدیار ثبت نام نمایید و اطلاعات خود را وارد کنید. سپس اشتراک موردنظر را انتخاب و خریداری نمایید. 

به منظور ثبت نام در سامانه مدیار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

خرید یا اجاره سرور بیگ بلو باتن

سوالی که در ذهن بسیاری از کاربران پیش می آید این است که خرید سرور بیگ بلو باتن به صرفه تر است یا اجاره سرور بیگ بلو باتن ؟ و آیا همین دو گزینه را داریم؟

در جواب باید به شما بهترین پیشنهاد را بدهیم و آن خرید اشتراک بیگ بلوباتن از سرورهای آماده ی مدیار می باشد که بلافاصله پس از خرید برای شما فعال می شود و دیگر نیاز به سرور شخصی ندارید! مزایای خرید اشتراک بیگ بلو باتن نسبت به خرید یا اجاره سرور چیست؟

  1. هزینه بسیار پایین تر
  2. فعال سازی سریع
  3. دیگر نیاز نیست خودتان پشتیبانی کنید. بلکه پشتیبان شبانه روزی توسط مدیار انجام می شود
  4. برای تعداد کم کاربران نیز پلن فروش موجود است (حتی 5 نفر) درصورتیکه سرور برای کمتر از 500 نفر صرفه اقتصادی ندارد
  5. هزینه نصب و راه اندازی ندارید

اگر باز هم مایل به خرید سرور بیگ بلو هستید مسئله ای نیست، تیم مدیار ارائه دهنده انواع سرورهای بیگ بلو باتن می باشد و پس از تحویل سرور جهت نصب و راه اندازی در کنار شماست تا مرحله پشتیبانی و رفع مشکلات شما!

سوالاتی که در این مقاله به آن می پردازیم

  • آیا اشتراک بیگ بلو باتن هزینه دارد؟
  • در کدام سایت بیگ بلو باتن تستی وجود دارد؟
  • چگونه می توان اشتراک ماهیانه برای بیگ بلو باتن تهیه کرد؟
  • تعرفه خرید کلاس آنلاین بیگ بلو باتن چقدر است؟
  • چه سایت هایی اشتراک رایگان بیگ بلو باتن می دهند؟
  • آیا برای اشتراک بیگ بلو باتن باید هزینه پرداخت کرد؟

هزینه بیگ بلو باتن

قیمت کلاس آنلاین بیگ بلو باتن بر اساس پارامترهای زیر تعیین می گردد: 

  1. تعداد افراد همزمان
  2. مدت زمان استفاده از آن
  3. کیفیت سرور ها

به منظور دیدن تعرفه بیگ بلو باتن و پرداخت هزینه اشتراک بر روی لینک زیر کلیک کنید

تعرفه بیگ بلو باتن

 

در صورتی که کلاس های شما در شیفت عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید با استفاده از کد تخفیف و با قیمت مناسب تر آنها را تهیه نمایید .

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک نمایید.

اشتراک رایگان بیگ بلو باتن

به منظور استفاده از برنامه بیگ بلو باتن، می توانید ابتدای دموی برنامه را ملاحظه کنید و سپس اشتراک موردنظر را خریداری نمایید. به منظور مشاهده دموی برنامه بر روی لینک زیر کلیک کنید و در سامانه مدیار ثبت نام نمایید.

نمایی از کلاس های بیگ بلوباتن

تعرفه بیگ بلو باتن

مزایای بیگ بلوباتن

  • کلیه نیازهای برگزاری کلاس آنلاین را پوشش می دهد
  • پشتیبانی عالی از زبان فارسی
  • توانایی ضبط و ذخیره کلاس
  • امکان ارسال نامحدود ویدئو
  • محیط کاربرپسند و ساده (user friendly)

املای نادرست

بیگ بولو باتن ، بیگ بلو باتم ، fd' fg, fhjk ، ذهل ذمعث ذعففخد


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز تخفیف 20 درصدی تعرفه اسکای روم با خرید از مدیار خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار تعرفه بیگ بلو باتن big blue button بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار دمو بیگ بلو باتن تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار اسکای روم رایگان در سرور های مدیار بیگ بلو باتن ارزان ادوبی کانکت ارزان خرید اشتراک ادوب کانکت نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان پلتفرم بیگ بلو باتن چیست هزینه اسکای روم چقدر است - کد تخفیف 20% skyroom - تعرفه اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت خطا های رایج بیگ بلو باتن نحوه پخش فیلم در بیگ بلو باتن با لینک مستقیم خارجی خطای 1001 در کلاس آنلاین بیگ بلو باتن ارور یا خطای 1002 در پلت فرم بیگ بلو باتن خطای 1003 و 1004 در نرم افزار بیگ بلو باتن رفع مشکل صدا در بیگ بلو باتن -قطع و وصل شدن صدا خطای 1005 و 1006 در بیگ بلو باتن خطای 1007 و 1008 در بیگ بلو باتن خطای 1009 و 1010 و 1020 در بیگ بلو باتن کلاس آنلاین رایگان ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار
لیست مقالات