اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

خرید اشتراک ادوب کانکت

 

ادوب کانکت (Adobe Connect) از معروف ترین برنامه ها به منظور برگزاری کلاس آنلاین می باشد. ادوبی کانکت برخلاف سایر برنامه ها اپن سورس نمی باشد و برای استفاده از آن باید از سایت www.adobe.com اشتراک خریداری نمایید. هزینه خرید اشتراک ادوبی کانکت از سایت بالا می باشد. شما می توانید از سامانه مدیار، کلاس آنلاین ادوبی کانکت را با هزینه مناسب خریداری نمایید . همچنین شما می توانید از اشتراک ادوب کانکت به مدت یک ماه و تعداد دانش آموزان محدود به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید.

ادوبی کانکت رایگان

خرید اشتراک ادوب کانکت

به منظور استفاده از کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و برگزاری آموزش مجازی ابتدا در سامانه مدیار ثبت نام نمایید و بعد از آن به قسمت سرویس ها وارد شوید. از منوی کلاس آنلاین ، پلتفرم ادوبی کانکت را انتخاب نمایید و بر روی گزینه خرید کلیک کنید. همچنین در کنار گزینه خرید ، گزینه تست رایگان وجود دارد ، آن را انتخاب نمایید و بعد از کامل شدن فرم ثبت نام آموزشگاه ، پروفایل خود را کامل نمایید. 

ثبت نام در سامانه مدیار

 

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید با کد تخفیف و قسمت ارزان تر کلاس ها را خریداری نمایید.

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید

پرسش هایی که در این مقاله پاسخ دادیم

  • هزینه خرید ادوب کانکت چقدر می باشد؟
  • ارزان ترین ادوب کانکت کدام است؟
  • آیا خرید اشتراک ادوبی کانکت هزینه دارد؟
  • اشتراک ادوبی کانکت برای تعداد کم و زیاد کاربران چقدر هزینه دارد؟
  • اشتراک اجاره سرور ادوبی کانکت چقدر است؟
  • در کدام سایت ها می توان اشتراک ادوب کانکت خریداری کرد؟

ادوب کانکت رایگان

 نمونه ای از کلاس های ادوب کانکت

تعرفه adobe connect

مزایای ادوب کانکت

  • کامل ترین و جامع ترین برنامه به منظور آموزش آنلاین می باشد و از امکاناتی نظیر عوض شدن قالب، تخته سفید و اشتراک گذاری اسکرین برخوردار می باشد
  • امکان ضبط و رکورد جلسات وجود دارد
  • توانایی آپلود نامحدود ویدئو و فایل در کلاس آنلاین
  • اپلیکیشن های اختصاصی  اندروید و ios ادوب را می توانید دانلود کنید
  • به دلیل مصرف اندک منابع سرور ، هزینه آن ارزان می باشد

کلاس آنلاین ادوبی کانکت در مدیار 

نمونه فیلم کلاس ادوبی کانکت (فیلم)

معرفی سامانه مدیار

برنامه مدیار در سه نسخه اندروید، آیفون (ios) و ویندوز قابل اجرا و دسترسی می باشد. این سامانه در شهرهای گوناگون ایران از جمله استان های تهران، البرز، اصفهان، شیراز، خراسان (مشهد)، ارومیه (تبریز)، اردبیل، مازندران (ساری)، گیلان و ... به وسیله مدارس و دانشگاه ها مورد استفاده قرار می گیرد.

نرم افزار مدارس ایران

امکانات و مزایای برنامه مدیار

امکانات اپلیکیشن مدارس

املای غیر صحیح

adob connect, adobe conect, adob canect , hn,fd ;hk;j


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل ادوبی کانکت خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت ادوبی کانکت ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن
لیست مقالات