اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید

 

در این مقاله به پرسش های زیر پاسخ داده می شود:

  • تنظیمات صدا در ادوبی کانکت در گوشی اندروید به چه صورت انجام می شود؟
  • نحوه اتصال میکروفون در ادوبی کانکت چگونه است؟
  • چگونه از اکو شدن صدا در کلاس جلوگیری کنیم؟

اشکالات صدا در ادوبی کانکت

مشکل صدا در کلاس آنلاین ادوبی کانکت از جمله اشکالات متداول در هنگام برگزاری کلاس های آنلاین می باشد که اکثر دانش آموزان و معلمین با آن مواجه هستند. به دلیل اینکه اکثر معلمین و دانشجویان دسترسی به لپ تاپ برایشان دشوار است با استفاده از گوشی اندروید وارد کلاس آنلاین می شوند. به احتمال زیاد شما هم در کلاس با این مشکل روبرو شده اید که صدای یکی از اعضای کلاس اِکو شود و صدا به صورت واضح و شفاف انتقال نمی یابد و یا معلم به شما اجازه میکروفون داده است یا خودتان قصد دارید در کلاس میکروفون را فعال کنید و صحبت کنید ولی میکروفون فعال نمی شود و یا صدای شما در کلاس پخش نمی شود. مشکل اکو شدن صدا در کلاس ، وصل نشدن میکروفون و یا عدم پخش صدا در کلاس به سرور مرتبط نمی باشد و اشکال از تنظیمات گوشی است.

برطرف شدن مشکلات صدا در ادوبی کانکت

به منظور برطرف شدن اکو صدا در کلاس آنلاین ادوبی کانکت ، کلیه افراد حاضر در کلاس نباید به صورت همزمان میکروفون های خود را فعال نمایند و فقط افرادی که می خواهند در کلاس صحبت کنند باید همان لحظه میکروفون را فعال کرده و پس از اتمام صحبتشان، میکروفون خود را قطع کنند. 

به منظور صحبت کردن در کلاس با گوشی اندروید، بهتر است بلندگو یا اسپیکر خود را قطع کنید و از هندزفری استفاده نمایید. زمانی که شما به صورت همزمان هم با اسپیکر و هم میکروفون صحبت می کنید، موجب می گردد تا صدای خارج شده از اسپیکر به وسیله میکروفن دریافت شود و دوباره به منظور پخش به سرور ارسال گردد و با تکرار شدن این موضوع، صدا در کلاس اکو می شود.

تنظیمات صدا در کلاس آنلاین ادوبی کانکت در گوشی

به محض ورود شما در کلاس آنلاین ادوبی کانکت از شما در مورد اجازه دسترسی به صدا و دوربین سوال می شود و باید اجازه داده شود.

دسترسی به میکروفون در ادوبی کانکت

 

هر زمان قصد صحبت در کلاس را داشته باشید معلم باید به شما اجازه میکروفون بدهد . بعد از اجازه معلم، علامت میکروفون در بالای صفحه ظاهر می شود و با کلیک بر روی آن میکروفون فعال شده و سبز رنگ می شود.

میکروفون ادوبی کانکت

در صورتی که صدای شما در کلاس پخش نمی شد و یا کیفیت صدا مناسب نبود بر روی گزینه "انتخاب میکروفون"کلیک نمایید و در صورت فعال بودن چند میکروفون در گوشی، آنها را نشان می دهد و می توانید میکروفون دیگری را انتخاب نمایید.

انتخاب میکروفون در ادوبی کانکت

در صورتی که صدای شما در کلاس ضعیف و کم است بر روی گزینه "میزان صدا" کلیک نمایید و میزان صدای میکروفون خود را افزایش دهید.

میزان صدا در ادوبی کانکت

همچنین ممکن است شما اجازه دسترسی به میکروفون و دوربین را به مرورگر گوشی نداده باشید. به منظور اجازه دادن باید در قسمت آدرس بار و کنار سایت madyar.org بر روی گزینه قفل کلیک کنید و گزینه site setting را انتخاب کرده و گزینه میکروفون و دوربین را allow کنید.

دسترسی به میکروفون ادوبی کانکت

شما می توانید کلاس آنلاین ادوبی کانکت را خودتان به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه تست کنید و امکانات آن را ملاحظه کنید.

برای تست کلاس آنلاین ادوبی کانکت همین الان در سایت مدیار ثبت نام کنید.

تست رایگان کلاس ادوبی کانکت

 به منظور مشاهده تعرفه کلاس های آنلاین بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می گردد می توانید با استفاده از کد تخفیف و قیمت مناسب تهیه نمایید.

به منظور دریافت کد تخفیف اینجا کلیک نمایید.

املای غیر صحیح

شیخذث زخددثزف، hn,fd connect، adob connect, adobe conect, adob canect , hn,fd ;hk;j ، ;ghs Hkghdk ، Hl,ca l[hcd


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل ادوبی کانکت آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز راهنمای سایت همگام آموزش و پرورش خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت ادوبی کانکت ارزان خرید اشتراک ادوب کانکت مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟
لیست مقالات