اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید

وقتی شما یک فیلم یا صدا را در یک برنامه برای اولین بار باز می کنید از شما سوال می شود که با کدام برنامه باز شود، اگر شما به یک برنامه اشتباه را انتخاب کنید دفعاتبعد از شما سوال نمی پرسه و قصد داره با همون برنامه باز کنه. مثلا وقتی برای باز کردن صدا شیریت را انتخاب می کنید از دفعات بعد از شما نمی پرسه و شیریت را باز می کنه یا مثلا وقتی برای باز کردن ویدیو اشتباها مخاطبین گوشیتون را انتخاب می کنید دفعات بعد میره تو قسمت مخاطبین.

اگر یک همچین اتفاقی افتاد برای اینکه کاری کنید که دوباره از شما سوال کنه که با چه برنامه ای باز کنه مراحل زیر که بسیار ساده است را انجام دهید:

1- به تنظیمات کوشی خود بروید

2- به بخش Apps (یا برنامه ها) بروید

3- در بالا سمت راست روی علامت سه نقطه بزنید

4- روی reset app preference (بازنشانی الویت های برنامه) بزنید

5- روی reset apps (تنظیم مجدد) بزنید

تمام شد.

حالا به برنامه مدیار بروید و اینبار وقتی صدا یا فیلم مورد نظر را باز می کنید انتخاب درستی از برنامه باز شونده داشته باشید.


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل ادوبی کانکت آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز راهنمای سایت همگام آموزش و پرورش برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟
لیست مقالات