اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت

 

در این مقاله به پرسش های زیر پاسخ داده می شود:

  • اِکوی صدا در کلاس آنلاین ادوبی کانکت چگونه برطرف می شود؟
  • عوامل ایجاد اِکو در کلاس ادوبی کانکت چیست؟
  • چگونه از ایجاد اکو صدا در کلاس ادوب کانکت جلوگیری کنیم؟
  • نحوه برطرف کردن اکو صدا در ادوب کانکت؟

کلاس آنلاین ادوبی کانکت

در حال حاضر با توسعه تکنولوژی و شیوع کرونا، کلاس های آنلاین بیش از پیش مورد توجه مدارس و آموزشگاه ها قرار گرفته است. یکی از بسترهای مناسب به منظور برگزاری کلاس آنلاین، پلتفرم ادوبی کانکت می باشد. برخی اوقات در زمان انجام کلاس مجازی با این مشکل مواجه می شوید که صدای خودتان یا یکی از اعضای کلاس، اِکو می شود و صدای نامطلوب در کلاس پخش می گردد. این اشکال به هیچ عنوان به سرور ارتباط ندارد و به تنظیمات سخت افزاری دستگاه خودتان یا میکروفون سایر افراد حاضر در کلاس مرتبط می باشد. 

کلاس آنلاین ادوبی کانکت

راه حل برطرف کردن مشکل اِکوی صدا در ادوبی کانکت

  • برای فعال کردن میکروفون و صحبت کردن در کلاس ادوبی کانکت لازم است بلندگو یا اسپیکر سیستم یا موبایل را قطع کرده و از هدفون یا هندزفری استفاده نمایید. زیرا هنگامی که اسپیکر و میکروفن شما به صورت همزمان فعال می باشد یک چرخه صوتی ایجاد می گردد و موجب می شود صدای خروجی از اسپیکر به وسیله میکروفن دریافت شده و دوباره در کلاس پخش شود. این پروسه چندین بار تکرار می شود و موجب اِکو شدن صدا می گردد.  
  • میکروفون افراد حاضر در کلاس را به صورت همزمان، فعال نکنید و هر یک از افراد حاضر در کلاس باید پس از پایان صحبت هایشان میکروفون را غیر فعال نمایند.
  • با یک نام کاربری فقط یکبار باید وارد کلاس شوید. در صورتی که چندین مرتبه وارد کلاس شوید و میکروفون ها فعال باشد موجب اِکوی صدا می شود.
  • بلندگوها باید از میکروفن فاصله داشته باشند. به صورت کلی بلندگو نباید صدا را پخش کند زیرا امکان دارد این صدا به کلاس آنلاین بازگردد و موجب اِکو شود.

حل مشکل اکو در کلاس ادوبی کانکت

شما می توانید کلاس آنلاین ادوبی کانکت را خودتان امتحان نمایید و از امکانات آن بهره مند شوید. به منظور استفاده از کلاس مجانی ادوبی کانت ابتدا در سامانه مدیار ثبت نام نمایید و اطلاعات مدرسه و مدیریت را وارد نمایید. پس از آن می توانید در پلتفرم ادوبی کانکت ، کلاس تشکیل دهید.

همین حالا ثبت نام کنید.

ثبت نام در سامانه مدیار 

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8صبح) تشکیل می شود می تواند با استفاده از کد تخفیف و قیمت مناسب تر آنها را تهیه نمایید 

برای دریافت کد تخفیف اینجا کلیک کنید

املای غیر صحیح

شیخذث زخددثزف، hn,fd connect، adob connect, adobe conect, adob canect , hn,fd ;hk;j ، ;ghs Hkghdk ، Hl,ca l[hcd


مقالات مشابه

آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل ادوبی کانکت آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز راهنمای سایت همگام آموزش و پرورش خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید ادوبی کانکت ارزان خرید اشتراک ادوب کانکت مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟
لیست مقالات