اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت)

ادوبی کانکت

 

 

بی شک ادوبی کانکت یکی از پیشروترین و بهترین محیط ها برای برگزاری جلسات  مجازی و کلاس های درسی به صورت آنلاین میباشد که در میان کابران به محبوبیت زیادی رسیده است.در کنار همه مزایایی که در این پلتفرم برای برگزاری جلسات آنلاین وجود دارد مشکلی که تا کنون برای کابران وجود داشته عدم پشتیبانی از زبان فارسی بوده است.

به تازگی در نسخه جدید ادوبی کانکت این مشکل برطرف شده کسانی که از مرورگر استفاده میکنند میتوانند از نسخه فارسی آن بهره ببرند.در این فضا زبان فارسی پشتیبانی می شود و کاربران مشکلی برای نوشتار فارسی ندارند و کار با آن بسیار آسان شده است.


مقالات مشابه

آموزش رفع ایراد مشکلات باز کردن فیلم و صدا در گوشی های اندروید مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چطور دوربین جلوی گوشی موبایل را در اسکای روم روشن کنیم؟ نحوه تغییر دوربین گوشی موبایل در اسکای روم؟ چرا صدا و میکروفن در اسکای روم قطع و وصل می شود؟ لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل اسکای روم آموزش کامل ادوبی کانکت آموزش کامل بیگ بلو باتن - نصب روی گوشی و ویندوز راهنمای سایت همگام آموزش و پرورش خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت ادوبی کانکت ارزان خرید اشتراک ادوب کانکت مصرف اینترنت اسکای روم چگونه است؟
لیست مقالات