اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نصب و راه اندازی ادوبی کانکت در سرور شما

با توجه به بالا بودن تعرفه کلاس های آنلاین و یا شاید به خاطر موارد امنیتی برخی از موسسات و آموزشگاه ها نیاز دارند که کلاس های آنلاین در سرور خودشان مستقلاً راه اندازی شود، در نتیجه این شرکت پاسخگوی نیاز ایشان می باشد و با سفارشی سازی می توانید نرم افزار ادوبی کانکت را در سرور خود داشته باشید و به صورت ماهانه پشتیبانی شوید.

نرم افزار ادوبی کانکت جهت برگزاری کلاس آنلاین و برگزاری وب کنفرانس ها می باشد که با توجه به نیاز مدارس و آموزشگاه ها به آموزش مجازی و از راه دور نصب و راه اندازی می شود و امکانات بسیاری دارد. 

جهت اختصاصی سازی (شخصی سازی) ادوب کانکت در سرور خصوصی شما ، تماس بگیرید.

در صورتی که کلاس های شما در تایم عصر (13 الی 8 صبح) برگزار می شود می توانید با استفاده از کد تخفیف و با قیمت مناسب کلاس ها را خریداری نمایید.

به منظور دریافت کد تخفیف کلاس آنلاین اینجا کلیک کنید.


مقالات مشابه

مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مقایسه بیگ بلو باتن ، ادوبی کانکت ، اسکای روم و جیتسی مزایا و معایب کلاس آنلاین جیتسی چیست؟ چگونه ادوبی کانکت را فارسی کنیم؟( فارسی ساز ادوبی کانکت) لینک دانلود ادوبی کانکت برای اندروید،ویندوز،ios آموزش نحوه نصب ادوبی کانکت Adobe Connect روی سرور آموزش کامل ادوبی کانکت خرید سرور نرم افزار بیگ بلو باتن با 20% تخفیف خرید و تمدید ادوبی کانکت با تخفیف در مدیار بیگ بلو باتن رایگان در سرور های مدیار تعرفه ادوبی کانکت ادوب کانکت رایگان در سرور های مدیار دمو ادوبی کانکت ثبت نام و دانلود ادوبی کانکت دانشگاه آزاد تهران ثبت نام و دانلود ادوب کانکت دانشگاه های شیراز ادوبی کانکت دانشگاه های تبریز، اراک، یزد، خوارزمی، پیام نور، بوعلی اسکای روم رایگان در سرور های مدیار رفع مشکل صدا در ادوبی کانکت اندروید رفع مشکل اکوی صدا در ادوب کانکت ادوبی کانکت ارزان خرید سرور و اشتراک بیگ بلو باتن خرید اشتراک ادوب کانکت نصب برنامه بیگ بلو باتن - دمو رایگان اجاره سرور بیگ بلو باتن با تخفیف در قیمت
لیست مقالات