اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

بهترین مدارس هوشمند تهران از مدیار استفاده می کنند

 

 

تعداد مدارس در شهر تهران بسیار زیاد می باشد ولی برای انتخاب مدرسه عالی و ممتاز باید تحقیق نمود. از ویژگی های بهترین مدارس هوشمند تهران می توان به داشتن کادری عالی و باتجربه، امکانات آموزشی مناسب و داشتن نرم افزار مناسب جهت هوشمندسازی مدرسه اشاره کرد.

به دلیل مشغله زیاد اولیا در شهرهای بزرگ، امکان مراجعه حضوری به مدارس دشوار می باشد ولی بااستفاده از برنامه هوشمند بدون محدودیت زمانی و مکانی ، اولیا می توانند با مدارس در ارتباط باشند و از وضعیت تحصیلی دانش آموزان اطلاع یابند. این امر موجب افزایش رضایت مندی اولیا از مدرسه می گردد و موجب می شود تمایل به ثبت نام دانش آموز خود در مدرسه داشته باشند. یکی از بهترین برنامه های هوشمندسازی مدارس، برنامه مدیار می باشد.

برنامه هوشمند مدیار چیست؟

هوشمندسازی مدارس با مدیار

نرم افزار مدیار اولین سامانه هوشمند مدارس می باشد که نسخه ios دارد. همچنین این برنامه در گوشی اندروید قابل نصب می باشد و یا از طریق کامپیوتر و لپ تاپ می توانید وارد نرم افزار شوید و با یکدیگر در ارتباط باشید. در حال حاضر تعداد زیادی از بهترین مدارس هوشمند تهران از سامانه مدیار استفاده می کنند. مدارس هوشمند تهران از نرم افزار مدیار به منظور کلاس آنلاین و تدریس و همچنین ارتباط میان اولیا و مدارس استفاده می کنند. سامانه مدیار یک برنامه جامع و کامل می باشد که تمامی نیازهای مدرسه را در بر می گیرد و برطرف می نماید. از جمله مدارس معروف در تهران که از سامانه هوشمند مدیار استفاده می نمایند می توان به مجتمع آموزشی بهار پروانه ها، دبستان پسرانه سخنور، دبستان روح الله ، هنرستان فیضیه ، هنرستان آزادی و ... اشاره نمود.

ثبت نام در سامانه مدیار 

برای هوشمند نمودن مدرسه خود و استفاده از اپلیکیشن مدیار ، ابتدا لازم است در سامانه ثبت نام نمایید و اطلاعات مدرسه خود را وارد نمایید. مدارس می توانند پس از ثبت نام به مدت یکماه از سامانه مدیار به صورت آزمایشی و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایند.

تست رایگان مدیار

با امکانات سامانه مدیار بیشتر آشنا شوید

سامانه مدیار دارای مزایای بسیاری می باشد. برخی از این قسمت ها عبارتند از:

امکانات سامانه هوشمند مدیار

 

هزینه برنامه مدیار

برای استفاده از نرم افزار مدیار لازم می باشد تا پس از ثبت نام، آن را طبق تعداد دانش آموزان و مدت زمانی که تمایل دارید از سامانه مدیار استفاده نمایید، خریداری کنید. برای خریداری وارد بخش سرویس ها شوید و از منوی "سامانه آموزشی" قسمت موردنظر را انتخاب نمایید و پس از پرداخت هزینه از آن استفاده نمایید.

لازم به ذکر است شما می توانید برای مدت محدود و تعداد محدود برنامه را به صورت رایگان تهیه نمایید و از آن استفاده کنید.

 


مقالات مشابه

لیست و شماره و آدرس مدارس غیر دولتی تهران لیست آدرس ،شماره تلفن بهترین و لاکچری ترین مدارس تهران لیست آدرس وشماره تلفن بهترین مدارس شهرستان های تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه2 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 3 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 4 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه5 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه6 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 7 تهران لیست آدرس و شماره تلفن مدارس منطقه 8 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 9 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 10 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 11 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 12 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 13 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 15 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 16 لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 17تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 18 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 19تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 1 تهران بهترین مدارس هوشمند مشهد از مدیار استفاده می کنند بهترین مدارس هوشمند تهران از مدیار استفاده می کنند
لیست مقالات