اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

بهترین مدارس هوشمند تهران از مدیار استفاده می کنند

 

  • چرا مدارس از سامانه مدیار استفاده می کنند؟
  • بهترین مدارس از چه سامانه ای به منظور هوشمندسازی مدرسه استفاده می نمایند؟
  • امکانات و مزایای سامانه مدیار چیست؟
  • به منظور ثبت نام و عضویت در نرم افزار مدیار باید چگونه عمل کرد؟
  • بهترین مدارس هوشمند تهران چه نام دارند؟

تمامی والدین تمایل دارند که دانش آموزان در مدارس برتر و ممتاز تحصیل نمایند تا به خوبی آموزش ببینند. مدارس برتر مدارسی می باشند که از معلمین مجرب برخوردار هستند و دارای وسایل آموزشی مطلوبی می باشند. همچنین بهترین مدارس تهران از برنامه هوشمند به منظور ارتباط بین اولیا و مدرسه استفاده می کنند. از جمله برنامه هوشمند مدارس، نرم افزار مدیار می باشد که با هدف مدیریت هوشمند مدارس و ارتباط سریع و راحت تر میان اولیا و مدرسه ایجاد گردیده است.

از جمله مسائل بااهمیت در زمان تحصیل دانش آموزان، ارتباط میان معلم با دانش آموزان و والدین است. با پیدایش کرونا و آنلاین شدن کلاس های درس، بهترین مدارس تهران از نرم افزار هوشمند مدیار استفاده کردند. 

برنامه هوشمند مدیار چیست؟

هوشمندسازی مدارس با مدیار

سامانه مدیار یک برنامه با هدف هوشمند نمودن مدیریت مدرسه وارتباط میان معلمین ، والدین و دانش آموزان ایجاد شده است . نرم افزار مدیار در سه نسخه اندروید ، ios و تحت وب می باشد و کلیه افراد مدرسه از طریق گوشی یا کامپیوتر می توانند وارد برنامه شوند و باهم در ارتباط باشند. در حال حاضر تعداد بسیاری از مدارس و آموزشگاه های در تهران از نرم افزار هوشمند مدیار برای مدیریت هوشمند و آموزش استفاده می کنند که با استقبال زیادی مواجه شده است. همچنین به سبب شیوع کرونا و برگزاری کلاس های درس آنلاین ، بهترین مدارس هوشمند تهران از سامانه مدیار بکار می برند. هوشمندسازی مدارس سبب می شود تا ارتباط میان دانش آموز و معلم افزایش یابد و سطح رضایت اولیا از درسه بیشتر شود زیرا با این کار والدین برای پیگیری وضعیت تحصیلی دانش آموزان نیازی به مراجعه حضوری به مدرسه ندارند و همین امر موجب افزایش رضایت اولیا از مدرسه و بالا رفتن تعداد دانش آموزان مدرسه می گردد. از مدارس برتر در تهران که از برنامه هوشمند مدیار استفاده می نمایند می توان به مجتمع آموزشی بهارپروانه ها، مدرسه روح الله، دبستان شهیدان سخنور ، و ... اشاره کرد.

امکانات سامانه هوشمند مدیار 

سامانه مدیار دارای امکانات بسیاری می باشد و مدارس می توانند بر اساس نیازهای خود از هر یک از امکانات آن استفاده نمایند. این بخش ها عبارتند از:

سامانه هوشمند مدیار

ثبت نام در سامانه مدیار 

برای استفاده از سامانه هوشمند مدیار و هوشمندسازی مدرسه خود، لازم است تا اطلاعات مدرسه را در سامانه ثبت نمایید. سپس می توانید وارد برنامه مدیار شوید و از امکانات آن استفاده نمایید.

توجه نمایید می توانید بدون پرداخت هزینه و به صورت آزمایشی به مدت یک ماه و با تعداد دانش آموزان محدود از سامانه مدیار استفاده کنید و اگر مایل بودید برنامه را خریداری نمایید. برای ثبت اطلاعات در برنامه مدیار بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

ثبت نام در سامانه مدیار

 

هزینه برنامه مدیار

پس از ثبت اطلاعات در سامانه مدیار و بررسی برنامه، می توانید نرم افزار را خریداری نمایید و از امکانات آن استفاده کنید.تعرفه برنامه بر اساس تعداد دانش آموزان و مدت زمانی که می خواهید از برنامه استفاده نمایید متفاوت می باشد. برای مشاهده قیمت برنامه بر روی "قیمت ها" کلیک کنید.

توجه داشته باشید شما می توانید برای مدت محدود و تعدادی از دانش آموزان ، برنامه را به صورت رایگان تهیه نمایید و از آن استفاده کنید.

 


مقالات مشابه

لیست آدرس ،شماره تلفن بهترین و لاکچری ترین مدارس تهران لیست آدرس وشماره تلفن بهترین مدارس شهرستان های تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه2 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 3 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 4 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه5 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه6 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 7 تهران لیست آدرس و شماره تلفن مدارس منطقه 8 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 9 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 10 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 11 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 12 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 13 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 15 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 16 لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 17تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 18 تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 19تهران لیست آدرس و شماره تلفن بهترین مدارس منطقه 1 تهران بهترین مدارس هوشمند مشهد از مدیار استفاده می کنند بهترین مدارس هوشمند تهران از مدیار استفاده می کنند
لیست مقالات