اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نرم افزار ارزشیابی توصیفی ابتدایی و عددی متوسطه و دبیرستان

 

سامانه صدور کارنامه و ثبت نمرات در مدارس، از جمله قسمت های مهم در امر آموزش برای دانش‌آموزان و اولیا و همچنین کادر مدرسه می باشد. با استفاده از نرم افزار ثبت نمرات و صادر کردن کارنامه به راحتی می توانید نمرات و وضعیت تحصیلی دانش آموزان را مدیریت کرده و در مدت زمان کم نمرات را برای اولیا ارسال نمایید تا از روند تحصیلی فرزندشان مطلع گردند. همچنین شما می‌توانید به منظور ارزشیابی‌های گوناگون مدرسه از جمله امتحانات ماهانه ، نیم ترم و پایان ترم، کارنامه‌های گوناگون را در شکل های موردنظر خود تهیه و برای اولیا و دانش‌آموزان ارسال نمایید.

کارنامه سامانه مدیار

ثبت نمرات عددی و توصیفی

یکی از معیارهای سنجیدن سطح علمی دانش آموزان ، نمره می باشد که میتواند به صورت عددی یا توصیفی وارد شود. به منظور وارد کردن نمرات به صورت عددی می توانید ماکزیمم نمره را مشخص کنید و برای وارد کردن نمرات به صورت توصیفی می توانید از میان خیلی خوب، خوب، قابل قبول و نیاز به تلاش بیشتر گزینه مورد نظر را انتخاب نمایید. برای مقطع ابتدایی از نمرات توصیفی و برای مقطع دبیرستان از نمرات عددی استفاده می شود.

صدور کارنامه

از جمله کارهای مهم که مدارس به صورت مستمر و ماهانه انجام میدهند ثبت نمرات و صدور کارنامه برای دانش آموزان می باشد. در صورتی که این کار به صورت دستی انجام شود بسیار زمان بر می باشد و ممکن است با خطا همراه باشد. با استفاده از نرم افزار کارنامه ساز مدیار می توانید در مدت زمان اندک با استفاده از نمرات وارد شده می توان کارنامه تهیه نمود. از مزایای استفاده از بخش کارنامه سامانه مدیار می توان به پشتیبانی از نمرات توصیفی و عددی اشاره کرد. نرم افزار ارزشیابی مدیار علاوه بر پشتیبانی از انواع نمرات، می توان ستون های مختلفی را به کارنامه اضافه و یا کم نمود. از امکانات دیگر می توان به مواردی همچون نمایش رتبه در کلاس، رتبه در پایه، میانگین نمره کلاسی، میانگین نمره در پایه، تعیین نمودن ضرایب هر درس، درج توضیحات و قرارگیری لوگوی مدرسه اشاره کرد. لازم به ذکر است ارسال کارنامه به صورت فردی یاگروهی وجود دارد. همچنین می توانید از کارنامه های صادر شده پی دی اف دریافت نمایید.

صدور کارنامه مدیار

وجود برنامه کارنامه ساز در مدرسه موجب می گردد گامی بلند در جهت هوشمند سازی مدرسه برداشته شود و در مدت کوتاه کارنامه ای همراه با تجزیه و تحلیل عالی و صحیح ایجاد گردد که می توان به وسیله آن روند پیشرفت و پسرفت تحصیلی دانش آموزان را محاسبه کرد. از جمله برنامه های عالی جهت هوشمندسازی مدرسه و مدیریت آن ، استفاده از برنامه مدیار می باشد که می توان انواع کارنامه های کمی و کیفی را با انعطاف پذیری زیاد تولید نمود. 

در کارنامه های ایجاد شده می تواند ستون های کارنامه را با نام دلخواه ایجاد کنید و ستون های رتبه در کلاس و پایه و میانگین نمرات را حذف یا اضافه نمود.


مقالات مشابه

نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار کارنامه ساز رایگان دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان دانلود نرم افزار ثبت نمرات دانش آموزان نرم افزار ثبت و تجزیه تحلیل نمرات دانش آموزان متوسطه و ابتدایی کنکور آزمایشی چیست؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار
لیست مقالات