اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

آموزش زمان بندی سمپاشی منازل

 

با شروع فصل گرما و تقریبا از اواخر خرداد ماه تقاضا برای سمپاشی منازل به شدت افزایش پیدا می کند. چرا که جانداران موذی همچون سوسک ها، موش ها، موریانه ها، کک ها، کنه ها و ... در هوای گرم به سمت منازل مسکونی هجوم می برد. همان طور که می دانید سم پاشی منازل از کارهایی است که نیاز به دانش و مهارت بالایی دارد. به این علت که استفاده از هر نوع سم به طور ویژه، برای از بین بردن حشرات یا جانداران موذی  مفید واقع شود. سمپاشی منازل می تواند راه ورود حشرات را به منازل مسکونی ببندد و محیط امن شما را حفظ کند. پس می توان نتیجه گرفت مبلغی را که به عنوان  قیمت سمپاشی منازل پرداخت می کنید در برابر آرامشی که به دست می‌آورید، منطقی و مقرون به صرفه می باشد.
در این مقاله قصد داریم تا شما را بیشتر با انواع سم ها و جانداران موذی که در فصول گرم سال به خانه های مسکونی هجوم می آورند آشنا کنیم و شیوه های سمپاشی منازل را به طور کلی به شما آموزش دهیم. از اینکه ما را تا انتهای این مقاله به دنبال می کنید، بسیار سپاسگزاریم.

بهترین زمان سمپاشی منازل

به طور کلی می‌توان گفت لازم است تا قبل از شروع فصل رشد و تکثیر حشرات ، یعنی فصول گرم سال، کار سمپاشی و مقابله با آن ها آغاز شود. البته ممکن است که برخی از حشرات مثل ساس در فصول سرد سال نیز اقدام به تولید مثل کنند. پس به شما توصیه می کنیم با مشاوره گرفتن از متخصصین ما زمان مناسب برای این کار را در نظر بگیرید. از نظر ساعت سمپاشی در شبانه روز می توان گفت که متخصصین در این حوزه بر این باورند که هنگامی که حشرات موذی در حال استراحت هستند، باید کار سم پاشی منازل را آغاز کرد. از این جمله می‌توان نتیجه گرفت که صبح زود یا هنگام غروب آفتاب بهترین زمان برای پاشیدن سم می باشد.
سمپاشی منازل در تهران امروز با افزایش آلودگی های محیطی در کلان شهرها به ویژه تهران بزرگ باعث افزایش چشمگیر  سمپاشی منازل شده است . اگر شما نیز از آن دست افرادی هستید که می خواهید برای آسایش بیشتر ، عملیات مقابله با جانداران موذی را آغاز کنید می توانید با متخصصین ما ارتباط گرفته و درخواست خود را ثبت کنید تنها لازم است بدون اتلاف وقت همین حالا درخواست خود را از طریق وب سایت ما ثبت کنید . پس از آن در زمانی که شما اعلام کرده اید متخصصین ما در محل حاضر شده و شروع به انجام وظیفه خواهند کرد .

انواع سمپاشی

سم پاشی را می توان به چند دسته تقسیم نمود که در ادامه به طور مختصر شما را با هر یک از آنها آشنا می کند.

سمپاشی کنه

کنه ها از جمله موجودات انگلی هستند که در دسته بندپایان قرار می‌گیرد. آن ها از راه مکیدن خون بدن انسان ها و دیگر جانداران هم چون حیوانات خانگی و دام ها تغذیه می کند. این جانداران موذی به طور کلی به دو دسته کنه های سخت و کنه های نرم تقسیم می شود. آن ها می توانند بیماری های بسیاری را به انسان به صورت مستقیم منتقل کرده و یا به صورت غیر مستقیم بیماری را به انسان انتقال دهند. به طوری که در ابتدا حیوان خانگی را مکیده و سپس حیوان خانگی در تماس با ما بیماری را به ما منتقل می کند. بهترین راهکار برای مقابله با کنه، سم پاشی منازل است شما می توانید با سمپاشی مناسب توسط افراد مجرب و متخصص، محیط را از وجود این حشرات موذی پاکسازی کنید.

سمپاشی کک

از حشرات بسیار مقاوم، تند و تیز هستند که به سختی می توان از شر آنها خلاص شد. این حشرات به طور کلی حرکت های جهشی و پرشی دارد و از خون انسان ها و دام ها تغذیه می کند. کک ها معمولاً از طریق حیوانات خانگی همچون سگ و گربه به منازل مسکونی راه پیدا می کند. کنه ها به بدن سگ یا گربه دلبند شما زمانی که در محیط خارج خانه مشغول فعالیت است، چسبیده و با آن وارد منزل شما می شوند.
اما مهمترین راه ورود آن ها به منازل مسکونی باغچه های داخل حیاط است. چرا که به خاک باغچه به طور معمول کود اضافه می شود و در این کودها به مقدار فراوانی کک مخفی شده وحود دارد و از طریق رفت و آمد اعضای منزل کک وارد محل زندگی افراد می شود. باید یادآوری کنیم که هیچ یک از راه های زیر باعث از بین رفتن کک ها نمی شود و تنها راه منطقی و قطعی برای از بین بردن آنها سمپاشی منازل می باشد.

  1. استفاده از جارو برقی باعث از بین رفتن کک ها نمی شود.
  2. لباس ها و ملافه هایی که به تخم کک آلوده شده‌ اند با شسته شدن در ماشین لباسشویی از بین نمی روند.
  3. ترک منزل و گرسنه نگه داشتن کک ها باعث نابودی کامل آن ها نمی شود.

سمپاشی موش

موش ها از جمله پستاندار جونده هستند که در همه خشکی های روی کره زمین به جز در بخش های قطب شمال و قطب جنوب زندگی می کند. موش ها شامل 2500 گونه می باشد. رهایی از دست آن‌ ها کار ساده‌ ای نیست. برای نابودی یک موش می توانید از تله ها و چسب های موش استفاده کنید اما زمانی که تعداد آن ها بیش از یکی باشد، دیگر شیوه‌ های سنتی پاسخگو نیست و باید سمپاشی منازل را امتحان کنید. برخی از افراد بر این باورند که سم هایی که برای سم پاشی موش استفاده می شود برای انسان مضر است اما باید یادآور شویم که شرکت کیان پاک برای از بین بردن موش ها از هیچ نوع سم قوی و آسیب رسان استفاده نمی‌ کند. چرا که متخصصین ما بر این موضوع واقفند که استفاده غیر اصولی از سموم بسیار قوی می‌تواند سلامت انسان را با خطری جدی روبرو کند. موش ها در اوایل بهار یا اوایل پاییز جفت گیری می کند. پس این زمان بهترین موقع برای سمپاشی موش می باشد. بخاطر داشته باشید چنانچه آلودگی در محلی وجود داشته باشد و مهار نشود در اواخر فصل بهار و فصل پاییز بایستی منتظر چند برابر شدن تعداد موش ها در محیط زندگی خود باشید .

سم پاشی سوسک

می توان ادعا داشت که سوسک ها بزرگترین خانواده گروه حشرات می باشند. بسیاری از انسان ها با انواع سوسک ها آشنا نیستند و فقط آنها را با نام سوسک می شناسند. این در حالی است که سوسک ها دارای تفاوت های ظاهری بسیار زیادی هستند. آن ها لایه ضخیمی به عنوان محافظ بر روی بدن خودشان دارد که همین امر باعث می‌ شود که کشتن آن ها به شیوه های سنتی سخت و دشوار شود.
سم های مختلفی برای مقابله با سوسک ها وجود دارد که برای نابودی هر نوع از سوسک ها باید از سم منحصر به فرد خودش استفاده نمود. تشخیص نوع سوسک کار ساده ای نیست. اما شما می‌توانید با کمک متخصصین شرکت کیان پاک نوع سوسک را تشخیص دهید. پس از تشخیص نوع سوسک پرسنل ما انواع سم ها را به شما معرفی خواهند کرد. بخاطر داشته باشید که نوع سم مورد استفاده در سم پاشی منازل تاثیر مستقیم بر روی قیمت سمپاشی منازل دارد.

عوامل تاثیر گذار بر قیمت سمپاشی منازل

قیمت سمپاشی منازل به عوامل مختلفی بستگی دارد که در ادامه به تعدادی از آن ها اشاره می کنیم. البته به خاطر داشته باشید که میزان تاثیر هر یک از این عوامل به صورت یکسان نیست.

شدت آلودگی محیط به حشره موذی

بدیهی است که هر چه تعداد حشرات موذی بیشتر باشد، به سم بیشتری برای سمپاشی نیاز است. در نتیجه قیمت سمپاشی منازل افزایش پیدا می کند.

نوع آفت

یکی دیگر از مهم ترین عوامل تاثیر گذار در هزینه سمپاشی، نوع آفتی است که شما می خواهید از شر آن خلاص شوید. چرا که برای از بین بردن هر نوع حشره متخصصین ما باید به شیوه‌ای خاص عمل کند.

تاثیر مساحت بر قیمت سمپاشی منازل

به خاطر داشته باشید که هرچه منزل شما بزرگ تر باشد و تعداد سرویس های بهداشتی و اتاق ها بیشتر باشد، حشرات موذی مکان های بیشتری جهت تخم گذاری برای خودشان پیدا می کند . در نتیجه باید از میزان سم بیشتری برای نابودی کامل آن ها استفاده نمود.

نامرتب بودن منزل

نامرتب بودن منزل هنگام سمپاشی باعث می شود که پرسنل زمان بیشتری را در منزل شما سپری کند. اگر برایتان مقدور است حد امکان جهت سمپاشی، منزل خود را تمیز و مرتب کنید تا مدت زمان سمپاشی را به طور چشمگیری کاهش دهید.

اجرت شرکت سمپاشی

شرکت های مختلف قیمت های متنوعی را برای ارائه خدمات شان در نظر گرفته اند. البته فراموش نکنید که هیچ ارزانی بی علت و هیچ گرانی بی حکمت نیست. پس تلاش کنید که با شرکتی همکاری کنید که علاوه بر قیمت مناسب، از صحت کار آن نیز مطمئن باشید.
برای گذراندن تابستان آسان تر، بدون نگرانی از وجود کنه ها، سوسک ها، موش ها و ... هر چه زودتر اقدام به سمپاشی منازل یا محیط کار خود کنید. امروزه یکی از پر درخواست ترین خدمات سمپاشی حرفه ای، سمپاشی برای منازل مسکونی، شرکت ها، رستوران ها، سینماها، کافی شاپ ها و غیره می باشد. همین حالا با شماره هایی که در این مقاله قرار داده ایم تماس گرفته و با پشتیبانان ما به صورت رایگان در ارتباط باشید تا در کمترین زمان به متخصصین کیان پاک متصل شوید. از این که تا اینجای مقاله ما را همراهی کرده اید از شما بسیار ممنونیم. امیدواریم که همکاری خوبی با شما داشته باشیم.


مقالات مشابه

بهترین کتاب های آزمون هوش ششم چرا رمان بخوانیم و چه رمانی بخوانیم آموزش نویسندگی مسیری برای موفقیت تأثیر انتخاب دبیرستان خوب در قبولی کنکور تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم معرفی کامل انواع شاخه های حسابداری 25 نکته برای یادگیری زبان انگلیسی خرید ویو ویدیو اینستاگرام چه مزایا و معایبی دارد؟ آیا شیبا اینو به ۱ دلار می‌رسد محاسبه نمرات برای انتخاب رشته نهم آشنایی با بهترین پارچه فرم مدارس سال 1402 چگونه هم سختی نکشیم و هم در امتحانات دوازدهم تجربی 20 بگیریم؟ راه های جذب دانش‌آموز برای تدریس خصوصی تفاوت گوگل شیت و اکسل معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS) تفاوت CRM و اتوماسیون اداری در چیست دبیرخانه چیست و چه وظایفی دارد شرح وظایف و تفاوت دبیرخانه و بایگانی تفاوت دبیرخانه و بایگانی مستندات چیست چگونه اسناد را بایگانی کنیم +بهترین روش ‌ها برای مرتب ‌سازی اسناد بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات