اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

تکالیف هوشمند چیست

 

در حال حاضر با گسترش اینترنت و فراگیر شدن کسب و کارهای آنلاین، استفاده از نرم افزارهای هوشمند بسیار افزایش یافته است. مدارس هم از این قاعده مستثنی نیستند و با شیوع کرونا ، هوشمند سازی مدارس بیش از پیش قوت گرفت و مدارس به سمت هوشمند شدن حرکت کردند. 

تکالیف هوشمند چیست؟

مدرسه هوشمند به مدرسه ای گفته می شود که از نرم افزارهای هوشمند مدارس استفاده می کنند. یکی از نرم افزارهای کاربردی که به منظور هوشمندسازی مدارس از امکانات خوبی برخوردار است، نرم افزار هوشمند مدارس مدیار می باشد. سامانه مدیار در سه نسخه اندروید، IOS و تحت وب می باشد و مسئولین ، دانش آموزان می توانند هم از طریق گوشی و هم از طریق کامپیوتر یا لپ تاپ وارد نرم افزار شوند و از آن استفاده نمایند. نرم افزار مدیار دارای امکانات زیاد آموزشی می باشد که تمامی نیاز مدارس را پوشش می دهد. یکی از این امکانات تکالیف هوشمند می باشد. معمولا بعد از اتمام کلاس، معلم به منظور تثبیت یادگیری درس، تکالیف مربوطه را مشخص می کند تا دانش آموزان آن را در خانه انجام دهند. 

به منظور استفاده رایگان از بخش تکالیف هوشمند سامانه مدیار به مدت 30 روز همین حالا کلیک کنید و در سامانه مدیار ثبت نام نمایید.

تکالیف هوشمند رایگان مدیار

نرم افزار تکالیف هوشمند مدیار

با استفاده از سامانه مدیار، معلم می تواند تکالیف را به صورت روزانه و برای هر درس و کلاس به صورت مجزا برای دانش آموزان قرار دهد. در این زمان برای اولیا و دانش آموزان نوتیفیکیشن ارسال می گردد تا از تکالیف مطلع گردند. این کار موجب می گردد تا اولیا بتوانند بر وضعیت تحصیلی و تکالیف دانش آموزان نظارت کنند. دانش آموزان پس از انجام تکالیف، می توانند آن را در سامانه برای معلم ارسال کنند. همچنین برای معلمین امکان امتیاز دهی ،نمره دهی و ثبت نظر برای تکالیف دانش آموزان وجود دارد.

نمونه ای از صفحه تکالیف هوشمند در سامانه مدیار

نحوه ارسال تکالیف هوشمند سامانه مدیار

ارسال تکالیف مدیار

مزایا و امکانات تکالیف هوشمند در سامانه مدیار

  •  امکان ارسال تکالیف روزانه برای هر درس به صورت کلاسی یا تعدادی از دانش آموزان
  • ارسال نوتیفیکیشن برای اولیا و دانش آموزان
  • امکان قرادادن انواع فایل ها در بخش تکالیف
  • امکان تکرار تکالیف به صورت روزانه، هفتگی یا ماهانه از طرف معلم
  • امکان گزارش گیری از تکالیف ارسالی و تکالیف انجام شده دانش آموزان
  • امکان تعیین مهلت ارسال برای تکالیف

 تعرفه تکالیف هوشمند سامانه مدیار

 برای استفاده از سامانه مدیار و هوشمندسازی مدرسه خود ابتدا باید در سایت madyar.org وارد شوید و بر روی گزینه ثبت نام کلیک نمایید. سپس اطلاعات مدرسه و مدیریت را وارد نمایید تا اکانت مدرسه شما ایجاد شود. سپس وارد اکانت خود شوید و از طریق بخش سرویس ها، موارد موردنظر را بر اساس تعداد دانش آموزان و مدت زمانی که می خواهید استفاده کنید خریداری نمایید.

شما می توانید به مدت یک ماه از بخش تکالیف هوشمند سامانه مدیار به صورت مجانی و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید.

قیمت اپلیکیشن مدیار


مقالات مشابه

با تجهیزات هوشمندسازی مدارس آشنا شوید نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ مقایسه تاثیر دو روش آموزش مجازی و سنتی در یادگیری درس نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است مقایسه کلاس های آنلاین ادوبی کانکت و بیگ بلو باتن مزایا و معایب کلاس آنلاین بیگ بلوباتن چیست؟ سیستم مدیریت آموزشی (LMS) - سامانه ال ام اس سامانه مدیریت یادگیری الکترونیک (LMS) بومی کشور - ال ام اس اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان سامانه مدیریت یادگیری یا LMS رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین نرم افزار مدارس غیرانتفاعی آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ال ام اس چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS)
لیست مقالات