اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان

استفاده از آزمون آنلاین یک راهکار بسیار مناسب برای حل مشکل کمبود وقت برای برگزاری آزمون های حضوری بوده است. به همین دلیل وب سایت های بسیاری این امکان را برای استفاده فراهم آورده اند. در این میان برخی از این سامانه ها با داشتن قابلیت های متمایز کاربرد بیشتری درمیان کاربران دارند. به عنوان مثال مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان یکی از این مجموعه های پرطرفدار است. در ادامه به ارائه ی برخی مزایای استفاده از این آزمون ساز ها خواهیم پرداخت.

آزمون ساز

مزایا

  • درگیری موثر دانش اموزان با آزمون
  • ارائه ی گزارش های تحلیلی
  • طبقه بندی نمرات داوطلبان
  • آشنایی معلم با سطح دانش، ادراک و نیازهای دانش آموزان

مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان

مدیار به عنوان یکی از بهترین های های آزمون ساز رایگان که مراکر معتبری از آن استفاده میکنند ویژگی های منحصر به فردی دارد که باعث محبوبیت این سامانه بوده است. مدیار یک ابزار مبتنی بر وب و اپلیکیشن میباشد که کمک بسیار شایانی در طراحی و اجرای ارزشیابی به دبیران کرده است. برای استفاده از این نرم افزار علاوه بر استفاده تحت وب میتوانید با نصب اپلیکیشن روی گوشی اندروید و آیفون خود از دیگر امکانات ویژه ی این سامانه نیز برخوردار شوید( دریافت نوتیفیکیشن، ارائه ی لوگو اختصاصی، دریافت پیام، دسترسی به اخبار، ...).

در سامانه ی آزمون ساز مدیار شما این قابلیت را خواهید داشت که از بانک سوالات مجموعه برای برگزاری آزمون خود استفاده کنید و یا خودتان سوالات خود را برای امتحان بارگزاری کرده و آزمون را با سوالات خودتان برگزار کنید. انتخاب نوع آزمون به شما این امکان را میدهد تا هر نوع آزمونی که مد نظرتان باشد را به طور انلاین برگزار کنید . لازم به ذکر است که در آزمون ساز مدیار شما میتوانید سوالات خود را به صورت عکس یا pdf بارگزاری کرده و همجنین سوالات خود را به شکل ترکیبی از تستی و تشریحی ایجاد کنید. آزمون ساز مدیار توانایی اصلاح برگه ها و اعلام نتایج را نیز دارد. همچنین یکی از ویژگی های برتر آزمون ساز مدیار قابلیت تصحیح امتحانات حضوری میباشد. به این صورت که پاسبرگ های سوالات تستی را شما اسکن میکنید و سیستم به طور خودکار نتایج را برای شما نمایش میدهد. 

آزمون انلاین

ویژگی های آزمون ساز مدیار

  • دارای برنامه ریزی
  • استفاده از منابع معتبر
  • داشتن قابلیت درجه بندی سطح سختی سواالت
  • قابلیت گزارش گیری
  • بانک سوال
  • جلوگیری از بروز تقلب
  • احتمال خطای نزدیک به صفر در اعلام نتایج
  • قابلیت ارزیابی
  • امکان تصحیح خودکار سیستم
  • قابلیت برگزاری آزمون افلاین
  • قابلیت دسترسی مجزا

نتیجه گیری

در این مقاله سعی کردیم شما را با مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان آشنا کنیم. در اخر میتوان به این نکته اشاره کرد که با در نظر گرفتن این مطلب که پشتیبانی از زبان فارسی در یک آزمون ساز مزیت بسیار مهمی به حساب می آید ولی داشتن امکاناتی مانند بانک سوالات در پایه های مختلف امتیازی بخصوص تر دارد که باعث متمایز شدن این اپلیکیشن است که مدیار با داشتن این قابلیت از پیشتازان این حوزه به حساب می آید.  


مقالات مشابه

چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بانک سوالات ریاضی از پایه اول ابتدایی تا نهم بانک سوالات تجربی پایه دهم نمونه سوالات پایه دهم رشته ریاضی نمونه سوالات پایه دهم رشته انسانی نمونه سوالات پایه یازدهم رشته تجربی نمونه سوالات پایه دوازدهم رشته انسانی نمونه سوالات پایه دوازدهم رشته تجربی بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است نحوه استفاده بانک سوالات مدارس در مدیار آموزش ساخت آزمون آنلاین در واتساپ زمان و تاریخ دقیق آزمون کنکور سراسری و آزاد تاریخ و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای تاریخ آزمون آنلاین سنجش ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران آموزش ساخت آزمون آنلاین در گوگل برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios برترین مدارس شمال تهران از مدیار استفاده می کنند زمان و تاریخ آزمون آنلاین مبتکران بانک سوالات کنکور - رایگان نرم افزار آزمون آنلاین رایگان مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان بهترین کتاب های آزمون هوش ششم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و 1401 5 قابلیت مهم که سامانه آزمون آنلاین باید داشته باشد کنکور آزمایشی چیست؟ شرایط شرکت در کنکور آزمایشی فواید آزمون های آزمایشی مقایسه فرق آزمون عملکردی و مدادکاغذی بهترین مدرسان فیزیک کنکور بهترین مدرسان شیمی ایران بهترین مدرسه های کنکور تهران یک نمونه آزمون مداد کاغذی آزمون مداد-کاغذی چیست؟ بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی کنکور اسامی بهترین موسسات کنکور تهران کدامند؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار نمره ی مستمر چگونه محاسبه میشود آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار نمونه آزمون بیش فعالی کودکان بهترین آزمون های روانشناختی کودکان زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی ایده برای بوفه مدرسه درامد بوفه مدرسه مزایای آزمون آنلاین آزمون آنلاین و مزایای استفاده از آزمون آنلاین
لیست مقالات