اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند

 

به دلیل تاکید بر تحصیل دانش آموزان و زیاد شدن مدارس در سراسر کشور برای تمامی محصلین امکان تحصیل فراهم شده و از امکانات آموزشی گوناگونی بهره مند هستند ولی نوع تجربه آموزشی هر یک از افراد از زمان تحصیل و مدرسه متفاوت می باشد. همین موضوع سبب شده تا مدیران مدرسه به منظور افزایش سطح کیفی آموزش تلاش نمایند و امکانات و تجربه آموزشی مطلوب تری را برای دانش آموزان مهیا کنند تا بتوانند میزان سطح رضایت والدین و دانش آموزان را افزایش دهند. یکی از روش ها بکارگیری از یک نرم افزار هوشمند مدیریت مدارس می باشد که دارای امکانات مناسب به منظور مدیریت و تدریس هوشمند باشد و بتواند نیازهای مدرسه را برطرف نماید. 

مدارس از کدام نرم افزار استفاده می کنند؟

استفاده از نرم افزار هوشمند مدارس یا LMS موجب می گردد تا ارتباط میان اولیا و دانش آموزان با مدرسه افزایش یابد و همین موضوع باعث بالارفتن رضایت اولیا از مدرسه می گردد. در حال حاضر نرم افزار و برنامه های بسیاری به منظور هوشمندسازی مدارس و برگزاری کلاس آنلاین وجود دارد ولی امکانات برنامه ، نوع کاربری ، سرعت برنامه و موارد دیگر موجب تمایز نرم افزارها از یکدیگر می گردد. یکی از نرم افزارهای کاربردی، نرم افزار مدیار می باشد که دارای قابلیت های زیادی است. سامانه مدیار در سه نسخه اندروید، IOS و تحت وب می باشد و تمامی افراد مدرسه اعم از دانش آموزان، معلم ، مسئولین و اولیا می توانند از طریق گوشی، کامپیوتر و لپ تاپ وارد برنامه شوند و از امکانات آن استفاده کنند.

برای تست رایگان سامانه مدیار و استفاده از امکانات نرم افزار همین الان ثبت نام نمایید.

تست رایگان سامانه مدیار

 

امکانات سامانه مدیار

در این مقاله به پرسش های زیر پاسخ می دهیم:

  • بهترین نرم افزار هوشمندسازی مدارس کدام است؟
  • مدارس کدام نرم افزار را برای هوشمند نمودن مدرسه استفاده می کنند؟
  • کدام نرم افزار برای مدارس مناسب است؟
  • برای انتخاب نرم افزار مناسب به چه نکاتی باید توجه کرد؟

به منظور اطلاع بیشتر از نرم افزار مدیار بر روی لینک زیر کلیک نمایید.

راهنمای سامانه مدیار

آیا مطلع هستید که رضایت اولیا تاثیر مستقیمی در جذب دانش آموز و برندسازی مدرسه شما دارد. همین حالا در سامانه ثبت نام نمایید و از امکانات آن به صورت رایگان استفاده نمایید.

ثبت نام در سامانه مدیار

 

هزینه برنامه مدیار

به منظور استفاده از تمامی برنامه های هوشمندسازی مدارس باید هزینه پرداخت کرد. با این وجود شما می توانید به مدت 30روز از تمامی امکانات برنامه به صورت رایگان و بدون پرداخت هزینه استفاده نمایید و در صورت تمایل، برنامه را خریداری کنید. برای مشاهده تعرفه برنامه بر روی لینک زیر کلیک نمایید. 

 تعرفه برنامه مدیار


مقالات مشابه

مدرسه هوشمند چیست؟ هوشمندسازی مدارس در ایران کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس چرا هوشمندسازی مدارس لازم است؟ نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه راه کار مناسب مدارس برای مصرف کمتر کاغذ در مدرسه با سامانه هوشمند مدارس بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ نقش آموزش مجازی و کلاس آنلاین مدارس در یادگیری بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ اپلیکیشن هوشمند سازی مدارس مدیار مقایسه مدارس هوشمند و عادی معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) لینک دانلود و ورود برنامه شاد اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه نرم افزار تکلیف ساز معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios برترین مدارس شمال تهران از مدیار استفاده می کنند نرم افزار آزمون آنلاین رایگان نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین نرم افزار مدارس غیرانتفاعی نرم افزار رایگان تدریس آنلاین دانلود رایگان نرم افزار صدور کارنامه ماهانه دانش آموزان تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم بهترین جا برای تبلیغات مدارس و آموزشگاه های کنکور و زبان فواید آزمون های آزمایشی طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان حضور و غیاب آنلاین با اپلیکیشن موبایل و ویندوز مدیار آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار ویژگی های نرم افزار آموزشی مدیار ایده برای بوفه مدرسه درامد بوفه مدرسه معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست اتوماسیون اداری در مقایسه با سیستم مدیریت فرآیند تجاری (BPMS) تفاوت CRM و اتوماسیون اداری در چیست بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات