اپلیکیشن آموزشی
سامانه مدیریت یادگیری
اپلیکیشن مدرسه
نرم افزار و سامانه آموزشی

نرم افزار آزمون آنلاین رایگان

 

در حال حاضر، تکنولوژی جایگزین کاغذ شده و با توجه به شیوع ویروس کرونا، مدارس و آموزشگاه‌ها آزمون های آنلاین را جانشین آزمون های کاغذی کرده اند و از این طریق میزان یادگیری دانش آموزان را می سنجند. توسط نرم افزار آزمون آنلاین مدیار می توانید آزمون ها را ساخته و برای دانش آموزان ارسال کنید.  

نرم افزار آزمون آنلاین رایگان

در حال حاضر با توجه به هوشمند شدن مدارس تعداد زیادی از نرم افزارها و برنامه های آزمون ساز به وجود آمده است. برای استفاده از این امکان، مدارس باید هزینه واریز نمایند و بر اساس تعداد دانش آموزان، تعداد آزمون ها و مدت زمان موردنیاز برای استفاده از برنامه ، هزینه پرداخت نمایند. به منظور برگزاری آزمون به صورت رایگان می توانید از نرم افزار آزمون آنلاین رایگان مدیار بکار برید.

آزمون آنلاین رایگان در مدیار

 

ثبت نام در سامانه مدیار

به منظور برگزاری آزمون آنلاین رایگان در سامانه مدیار ابتدا باید در مدیار عضو شوید و اطلاعات مدرسه خود را وارد نمایید. سپس می توانید به مدت یک ماه و برای تعداد محدود آزمون آنلاین رایگان برگزار کنید و این بخش را تست کنید . در صورت تمایل می توانید این بخش را خریداری نمایید.

آزمون آنلاین تستی در سامانه مدیار

سوالاتی که در این مقاله پاسخ می دهیم:

  • نرم افزار آزمون آنلاین مدیار چه قابلیت هایی دارد؟
  • کدام یک از نرم افزارها، قابلیت آزمون آنلاین رایگان را دارد؟
  • آیا برگزاری آزمون آنلاین مجانی است؟
  • در کدام سایت ها می توان آزمون آنلاین رایگان برگزار کرد؟
  • آیا برگزاری آزمون آنلاین هزینه دارد؟
  • قیمت انجام آزمون آنلاین چقدر است؟
  • هزینه آزمون آنلاین برای تعداد کم و زیاد دانش آموزان چقدر است؟

نرم افزار آزمون آنلاین مدیار

همیشه یکی از دغدغه های معلمین برگزاری آزمون می باشد زیرا معلم با استفاده از امتحانات کلاسی می‌تواند سطح علمی دانش آموزن را بسنجد و نقاط ضعف و قوت آنها را شناسایی نماید. یکی از قابلیت های سامانه مدیار، برگزاری آزمون آنلاین به صورت تستی و تشریحی می باشد. با این روش معلمین بدون محدودیت می توانند آزمون برگزار نمایند و دانش آموزان نیز بدون محدودیت زمانی و مکانی می توانند در آزمون شرکت کنند.

ازمون آنلاین سامانه مدیار

مزایای آزمون آنلاین سامانه مدیار

  • تصحیح خودکار آزمون توسط سیستم در آزمون های تستی
  • امکان تعیین بارم برای هر سوال و نمره دهی به دانش آموزان
  • امکان تعیین تاریخ آغاز و پایان آزمون آنلاین
  • توانایی مشخص کردن مدت زمان آزمون
  • امکان نمایش نتیجه آزمون و اعلام نمره داوطلبین بلافاصله پس از پایان آزمون
  • امکان فعال کردن گزینه "نمایش تصادفی سوالات" و "عدم بازگشت به سوال قبل" به منظور جلوگیری از تقلب
  • توانایی شرکت در آزمون با گوشی اندروید، ios و لپ تاپ
  • توانایی گزارش گیری از آزمون
  • قرارگیری سوالات صوتی و تصویری در آزمون آنلاین
  • امکان قراردادن سوالات از بانک سوالات مدیار

نحوه قرار دادن آزمون آنلاین در سامانه مدیار

قرار دادن آزمون آنلاین در سامانه مدیار

هزینه برگزاری آزمون آنلاین در سامانه مدیار

پس از ثبت نام در سامانه مدیار و ثبت اطلاعات ، شما می توانید بخش آزمون آنلاین را برای مدرسه خود با توجه به تعداد دانش آموزان و معلمین خریداری نمایید. برای اطلاع از هزینه های آزمون آنلاین در سامانه مدیار بر روی گزینه زیر کلیک کنید.

هزینه آزمون آنلاین سامانه مدیار

 

 

 

مقالات مشابه

کاربرد نرم افزار های هوشمند در مدارس نرم افزار تولید و صدور کارنامه مدارس هوشمند نرم افزار ارتباط والدین و اولیاء با مدرسه چگونه می توان از طریق اپلیکیشن آزمون آنلاین در مدرسه برگزار کرد؟ بهترین نرم افزار هوشمند مدارس کدام است؟ بهترین نرم افزار آزمون ساز مدارس کدام است بهترین اپلیکیشن اندروید و ios برای مدارس کدامند؟ معرفی پورتال مدرسه مدیار (نرم افزار مدیریت مدارس) نحوه استفاده بانک سوالات مدارس در مدیار لینک دانلود و ورود برنامه شاد آموزش ساخت آزمون آنلاین در واتساپ زمان و تاریخ دقیق آزمون کنکور سراسری و آزاد اپلیکیشن و نرم افزار ارسال و بررسی تکالیف دانش آموزان مدرسه تاریخ و زمان آزمون آنلاین فنی حرفه ای نرم افزار تکلیف ساز تاریخ آزمون آنلاین سنجش معرفی نرم افزاری رایگان برای دانش آموزان ثبت نام، قوانین و ورود آزمون آنلاین کانون زبان ایران آموزش ساخت آزمون آنلاین در گوگل برنامه آزمون ساز آنلاین مدیار برای اندروید و ios زمان و تاریخ آزمون آنلاین مبتکران بانک سوالات کنکور - رایگان نرم افزار کارنامه ساز رایگان نرم افزار تکالیف درسی + تست رایگان نرم افزار حضور و غیاب با تست رایگان - اپلیکیشن ثبت تردد آنلاین مدارس از چه نرم افزاری استفاده می کنند نرم افزار مدارس غیرانتفاعی نرم افزار رایگان تدریس آنلاین بهترین کتاب های آزمون هوش ششم دانلود نرم افزار ثبت نمرات دانش آموزان تفاوت گوشی سامسونگ سری ‏M‏ و ‏A نکاتی که باید بدانیم آزمون استخدامی آموزش و پرورش سال 1402 و 1401 5 قابلیت مهم که سامانه آزمون آنلاین باید داشته باشد کنکور آزمایشی چیست؟ شرایط شرکت در کنکور آزمایشی مقایسه فرق آزمون عملکردی و مدادکاغذی بهترین مدرسان فیزیک کنکور بهترین مدرسان شیمی ایران بهترین مدرسه های کنکور تهران یک نمونه آزمون مداد کاغذی آزمون مداد-کاغذی چیست؟ بهترین مراکز برگزاری آزمون آزمایشی کنکور اسامی بهترین موسسات کنکور تهران کدامند؟ طراحی و ساخت اپلیکیشن مدارس و آموزشگاه ها فرق آزمون آنلاین و آزمون آفلاین در مدیار چیست معرفی مدیار به عنوان سایت آزمون آنلاین بومی کشور مدیار بهترین آزمون ساز آنلاین رایگان نمره ی مستمر چگونه محاسبه میشود آشنایی با نرم افزار lms فارسی مدیار نمونه آزمون بیش فعالی کودکان بهترین آزمون های روانشناختی کودکان زمان ثبت نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۴۰۲ دانلود سوالات آزمون تیزهوشان ششم 1402 - 1403 دانلود آزمون های سنجش 1402 تجربی، ریاضی، انسانی مزایای آزمون آنلاین آزمون آنلاین و مزایای استفاده از آزمون آنلاین معرفی 9 تا از بهترین نرم افزار های اتوماسیون اداری در ایران و جهان اتوماسیون اداری چیست بهترین نرم ‌افزار های بایگانی اسناد انواع روش های بایگانی سند در ادارات
لیست مقالات